9dd06efd 3684 4d5a 85a9 b84532a847bd

نصرالله عبدالهی مشاور ویژه مدیر عامل باشگاه استقلال گفت تا جای که بنده خبر دارم پرویز مظلومی برکنار نخواهد شد

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقات روز گذشته تمرین استقلال گفت: دیروز تعدادی از هواداران که در سرما و گرما حامی تیم‌شان هستند و به خاطر ناراحتی که از نتیجه دربی داشتند آن رفتار را با فرهاد مجیدی انجام دادند.

وی افزود: از یک طرف طرفدار حق دارد و از یک طرف دیگر باید این موضوع را در نظر گرفت که استقلال 4 هفته سخت دیگر را در پیش دارد. من اعتقاد دارم درست است که استقلال شکست بدی خورد ولی هنوز 4 هفته دیگر باقی مانده و تیم ما فینالیست جام حذفی است.

مشاور ویژه افشارزاده در ادامه در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است پرویز مظلومی به دلیل نتایج ضعیف برکنار شود، گفت: تا آنجا که من می‌دانم جلسه امروز هیأت مدیره قرار است پیرامون دربی و اتفاقات هفته‌های اخیر برگزار شود و اصلا بحث تغییر در کادر فنی وجود ندارد. مطمئنا مظلومی و کادرش در مورد نتایج استقلال توضیح می‌دهند و همانطور که گفتم قرار است فقط نظرات بین اعضای هیأت مدیره و مربیان رد و بدل شود و بحث تغییر درست نیست.

عبداللهی در خصوص نگرانی هواداران استقلال نیز گفت: در حال حاضر باید تیم یاری شود. استقلال باید از جایش بلند شود و 4 بازی دیگر باقی مانده که به نظرم می‌توان امتیازات خوبی را از این 4 بازی گرفت وما هنوز مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار