پیروز قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خصوصی سازی در فوتبالی که زیر نظر مستقیم دولت است معنی ندارد زیرا این دو تیم به نهادهای خصوصی و مستقل واگذار نمی شود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با فارس در مورد قانون ممنوعیت خرید بازیکن خارجی برای تیم های سرخابی و همچنین بحث خصوصی سازی تیم های پرطرفدار پایتخت، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* وزارت ورزش تلاش می کند صورت مساله را پاک کند

من هم با نظر شما موافق هستم. وزارت ورزش به عنوان متولی دو باشگاه به جای آنکه راه درست قرارداد بستن را به مدیران خودش یاد بدهد صورت مساله را پاک کرد. این را هم می‌توان اذعان کرد که سوء مدیریت در دو باشگاه وجود داشته است.

*در جذب بازیکن خارجی دلالی صورت می گیرد

در سالهای گذشته مربیان و بازیکنان بی کیفیت زیادی وارد فوتبال شده اند و باید از وزارت سوال کرد چرا با این مدیران برخورد نشده است. خیلی‌ از مدیران در این انتقال ها ذینفع بودند و همه ما می‌دانیم در این انتقال ها دلالی صورت گرفته است. پس چرا با این مدیران برخورد نشده است.

* خصوصی سازی در فوتبال دولتی ما اتفاق نمی افتد 

خصوصی سازی اتفاق نمی‌افتد، تا زمانی که فوتبال ما دولتی و شبه دولتی است ما همچنان مشکل داریم. مطمئن باشید استقلال و پرسپولیس به شخص حقیقی و مستقل واگذار نخواهد شد.

 * اتفاقات امروز حاصل سوء مدیریت در فوتبال ما است

اتفاقات امروز حاصل سوء مدیریت در فوتبال ما است.همین الان در فدراسیون و بخش بین الملل مشکلات زیادی داریم و روابط بین الملل‌های ما فرمالیته هستند. خیلی از مدیران ما زبان خارجی نمی‌دانند.سلام و احوالپرسی و Heloo و How Are You را همه ما بلد هستیم اما باید قوانین حقوقی را بلد باشیم و بدانیم در زبان بین الملل کجا از چه جمله و کلماتی استفاده کنیم. الان هم به خاطر افتضاحاتی که به بار آمده، وزارت ورزش  صورت مساله را پاک کرده است. جالب است به جای آنکه با مدیران قبلی برخورد کنند یک پست دیگر به او می‌دهند.

  * عدم پاسخ مدیران به عملکرد ضعیفشان درست نیست

هیچکس سوال نمی‌کند این پول‌های رد و بدل شده به چه کسی رسیده است. اینکه در باشگاه‌ها هر کسی روی رفاقت فردی را انتخاب می‌کند ولی برای اشتباهاتش سوال و جواب پس نمی‌دهد درست نیست.وقتی من یک مدیری را انتخاب می‌کنم باید پاسخگو باشم. من به مجلس گذشته یک انتقاد می‌کنم، اگر شما قهرمانی می‌خواهید باید سرمایه گذاری کنید ولی آنها قوانینی می‌گذارند که هیچ نهاد دولتی حق کمک به ورزش را ندارد. این ها همه در ورزش ما تاثیر دارد.

اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: انتخاب های اشتباه وزارت ورزش ساختار مدیریتی استقلال را تضعیف کرد؛ نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است

پیروز قربانی: پیروانی بهتر است به کار خودش برسد؛ کاش به پرونده آقایان که ماست مالی شد، رسیدگی شود

پیروز قربانی: حمایت ها از پرسپولیس را نمی‌توان کتمان کرد؛ مطمئن باشید روزهای خوب استقلال می رسد

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مهندسی لیگ تکمیل شد؛ گل گهر، استقلال خسته و پر مشکل را برد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار