کامران منزوی

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور من هم با قانون منع خرید بازیکن خارجی موافقم زیرا بازیکن خوب کم به فوتبال ما می آید!

   

به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رادیو ورزش در مورد بحث اختلاف در هیات مدیره استقلال و شایعه حقوق بالای فتحی و سعادتمند، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

  

* روی استعفای خودم اصرار دارم!

امیدوارم با توجه به فعل و انفعالات اخیر، وضعیت حقوقی باشگاه روشن شود و با این تصمیم بنده نیز موافقت صورت بگیرد. طبق قوانین موجود، فعلاً عضو هیات مدیره هستم اما روی تصمیم خودم همچنان اصرار دارم.


* ارزو می کنم هرچه زودتر فوتبال شروع شو

من آرزو می کنم هرچه زودتر فوتبال شروع شود در غیر اینصورت باید به جنگ های قدیمی توجه کرد و پای آنها را وسط کشید.


* در استقلال و پیروزی، ساختار و نظام مشخصی وجود ندارد

حتماً گزارش مجلس را درباره وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دیده اید. صراحتاً اعلام کرده اند که ساختار ندارند. وقتی هر مدیری به این دو باشگاه می آید نمی تواند خیلی زود به مشکلات چیره شود. هیچ یک از مدیران، در دو دهه اخیر کم تجربه نبودند اما همگی به مشکل خوردند چون ساختار و نظام مشخصی وجود ندارد.همین پریروز رای آمده است که صورت های مالی ما دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است اما به دادگاه رفته و نامه رسید که به ۹ میلیارد تومان رسیده است.


* از فتحی بابت نقل قولی که از من شد عذر می خواهم

من از آقای فتحی بابت نقل قولی که از من شد عذر می خواهم. با شهامت عذرخواهی می کنم. برداشت مناسبی از صحبت های من نشد. حرف من این بود که چرا باید نامه هایی که می نویسم رسانه ای شود. معنی این کار شفافیت نیست. دستمزد حقوقی مدیرعامل که نباید چالش شود. هیچیک از نکات گزارش مجلس درباره استقلال و پرسپولیس خلاف واقع نیست.

 * باید مسالمت آمیز با اسپانسر قبلی فسخ کنیم

بالاترین مرجع برای امضای قرارداد، مدیرعامل است. شرط امضای قرارداد تجاری جدید، فسخ قرارداد با حامی مالی قبلی صورت بگیرد و مصوبه هیات مدیره برای فسخ نیز وجود داشته باشد.دقیقاً من به این موضوع اشاره کردم که به اندازه کافی پرونده داریم و دیگر پرونده جدید در دادگاه تشکیل ندهیم. باید مسالمت آمیز فسخ قرارداد صورت می گرفت.

* نمی توان در روزنامه دنبال بازیکن بود

این موضوع بر اساس قانون بوده و مشکلی هم ندارد اما عرف هم داریم که جامعه آن را تعیین می کند. نمی توان برای گرفتن دفاع راست، آگهی استخدام در روزنامه زد. هر کدام از این تصمیمات، وضعیت خاص خودش را دارد. مردم از مدیرعامل توقع دارند که فلان بازیکن را بگیرند. هیجان زیادی در نقل و انتقالات از سوی هوادار وجود دارد.

در استقلال اتفاق نظر نیست

اختلاف نظر وجود ندارد اما اتفاق نظر هم نیست. در گزارش تحقیق و تفحص به بند اختیارات مدیرعامل و هیات مدیره نیز اشاره شفاف شده است. اعضای هیات مدیره جدید هستند و این مشکلات را حل می کنند. مضاف بر اینکه آقای سعادتمند با جان و دل در حال تلاش است تا مشکلات را برطرف کند.

با قانون منع خرید بازیکن خارجی موافقم

مدیریت بر اساس بودجه عملیاتی هزینه ها را یادداشت می کند اما برخی هزینه ها هستند که غیر قابل انکار است. من با توجه به شرایط اقتصادی فعلی با چنین منعی موافق هستم. کمتر بازیکنی مثل دیاباته و میلیچ به فوتبال ایران می اید.

* بعید می دانم دیاباته از استقلال جدا شود

من از امور اجرایی خبری ندارم. درباره دیاباته چیز بیشتری نمی دانم. بخشی از مطالبات او را واریز کرده اند و بخش دیگر هم در حال انجام است. بعید می دانم دیاباته چنین بازیکنی باشد که مشکل بیافریند چون او خوش اخلاق و متعهد است.

* خیلی بعید است یک تیم 9 هفته شکست نخورد

با قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس کاری ندارم. من چند نکته دارم. از کارشناسان بدنسازی بپرسید وقتی تیمها سه ماه تمرین نکرده اند چقدر وقت دارند که خودشان را آماده کنند. مگر استقلال و پرسپولیس قهرمانی کم دارند که بخواهیم به این لیگ توجه کنیم. باید ببینیم لیگ فصل آینده را چه زمانی می خواهند آغاز کنند. الزاماً اینگونه نیست که یک تیم ۹ هفته باقیمانده ببرد و شکست نخورد تا به قهرمانی برسد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: با شایعه استعفایم انگیزه ام دوبرابر شد؛ این حواشی فقط وقت من را می‌گیرند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار