سعادتمند

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: در تیم امید استقلال بازیکن های خوبی داریم که با کمی بها دادن می توانند جا پای امثال دیاباته بگذارند و سالها ما را در خط حمله بیمه کنند!

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگاران در خصوص بدهی استقلال به دیاباته و میلیچ و همچنین عقد قرارداد با کارگزار جدید

صحبت های سعادتمند در این خصوص را می خوانید:

 

* این نوید را می دهم که اتفاقات خوبی در پیش خواهد بود

باشگاه استقلال نیازمند قراردادهایی است که بتواند منافع باشگاه را تامین کند. در مذاکرات متعددی که داشتیم با چند شرکت مختلف، از بین این شرکت ها، شرکتی را انتخاب کردیم که هم اهلیت و توانمندی اقتصادی و صداقت داشته باشد و برای یکسال به توافق رسیدیم.سه چهار جلسه با معاون حقوقی وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش داشتیم و جلسات متعددی را برگزار کردیم و بند به بند این قرارداد مورد کار کارشناسی قرار گرفته و بررسی نهایی به تایید این عزیزان رسید و اصلاحیه ای را هم تنظیم کردیم و امروز هم قرارداد را امضا کردیم.کارگزاری که این مسئولیت را پیدا کرده است می تواند به باشگاه کمک کند و ما به سمتی خواهیم رفت که هر کسی در باشگاه سر جای خودش کارش را انجام دهد. این نوید را می دهم که اتفاقات خوبی در پیش خواهد بود.

*  تا روز جمعه با دیاباته تسویه می کنیم

ما آمدیم که هواداران را از نگرانی خارج کنیم. این دو بازیکن ما مدت زیادی بود که حقوق شان را دریافت نکرده بودند. بیش از پنج ماه بود که دریافتی نداشتند و ما توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم. طلب میلیچ اندک است و قسمت اعظم آن را پرداخت کرده ایم. دیاباته هم قسمتی را دریافت کرده و تا روز جمعه می توانیم با دیاباته تسویه کنیم. این دو بازیکنان استقلال هستند و قطعاً در استقلال خواهند ماند.

* قرارداد بودوروف فسخ می شود

فکر می کنم قرارداد بودوروف فسخ شود. البته در مورد مسائل فنی سرمربی تیم نظر بدهد.

 * فردا بطور رسمی از اسم اسپانسر رونمایی می کنیم

بعد از یک سال حقوق و مزایای اعضای تیم فوتبال امید را پرداخت کردیم. نزدیک به یک سال دریافتی نداشتند. خوشبختانه تلاش کردیم تا این اتفاق رقم بخورد تا آنها به حق خودشان برسد. خوشبختانه مشکلی بابت پشتیبانی تیم نداریم. امروز هم با توجه به عقد قراردادی که با اسپانسر داشتیم فردا بطور رسمی از اسم آنها رونمایی می کنیم.

*  پیش پرداخت های اخیر توسط اسپانسر جدید صورت گرفت

آنچه به واقعیت نزدیک است را باید اعلام و اجرایی کنیم. در قراردادهای خودمان نیاز به فعالیت های رسمی داریم. تنها شرکتی که تضامین بانکی در قراردادش گنجانده شده است همین اسپانسر بوده است. هواداران استقلال بدانند بخشی از پرداختی های اخیر خودمان را همین شرکت با دادن پیش پرداخت بدون امضای نهایی قرارداد رسمی، انجام داده است. البته بخشی از آن نیز خودمان و همکارانم داده اند.

* انتشار قراردادها کار قشنگی نیست

انتشار قراردادها کار قشنگی نیست. به یکی دو خبرگزاری نامه زدیم و اعلام کردیم که پیگیر رفع و رجوع این موضوع هستیم.

 *  جان یک نفر هم از برگزاری بازی ها مهمتر است

به شخصه دوست دارم همه چیز به روال عادی بازگردد. در حال حاضر جان یک نفر هم با برگزاری بازی ها در خطر است. در درجه اول سلامتی مردم و سپس تابع تصمیمات ستاد کرونا و سپس AFC فیفا هستیم.

*  خیلی از بازیکنان امید می توانند جا پای دیاباته بگذارند

لطفاً خبرنگاران جنبه های مثبت را هم سوال بپرسند. مثلاً ببینید تیم امید استقلال موفق شده است. می خواهم نگاه ویژه به پایه ها داشته باشید. استقلال می تواند سالانه ۱۰۰ بازیکن پرورش دهد. تنها خواستار طلب دیاباته نباشید. خیلی از امیدها می توانند جا پای بازیکنان اینچنینی بگذارند و ما را سالها در خط حمله بیمه کنند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: وضعیت بدهی های باشگاه استقلال نگران‌کننده است؛ در تلاش هستیم تا پول دیاباته را کامل بپردازیم

احمد سعادتمند: با شایعه استعفایم انگیزه ام دوبرابر شد؛ این حواشی فقط وقت من را می‌گیرند

احمد سعادتمند: قرار نیست دیاباته از استقلال جدا شود/ آقای مدیرعامل به جای زدن حرف مفت و وعده دادن، لطفا عمل کن!

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته در یکقدمی فسخ قرارداد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار