سعادتمند

احمد سعادتمند در دومین گزارش ماهانه خود آخرین فعالیت های هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال را برای هواداران استقلال اعلام کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در دومین گزارش ماهانه خود (اریبهشت و خرداد 99) آخرین وضعیت آبی پوشان را تشریح کرد.

در ادامه صحبت های سعادتمند را می خوانید:

    

امیدوارم طی روزهای آینده اخبار خوبی به هواداران بدهیم

دومین ماه از تاریخ ورود من به استقلال گذشته و به خودم واجب دانستم که فعالیت‌هایی که در این یک ماه اخیر را انجام داده‌ایم را به شما هواداران بگویم و تلاش می‌کنم گزارش مفید و مختصری را به شما هواداران عزیز بیان کنم.

ما یک باشگاه بزرگ هستیم و باشگاه بزرگ فقط نمی‌تواند یک رشته ورزشی داشته باشد به همین دلیل تلاش کردیم در بخش آقایان و بانوان فعالیت داشته باشیم. امیدوارم طی روزهای آینده اخبار خوبی به هواداران بدهیم.

موضوع دوم بحث تکریم از هواداران است. قرار است از طریق معاونت اقتصادی در خدمت هوادارانی باشیم که سالهای اخیر اتفاقاتی برای آنها رخ داده است. این هفته نیز این موضوع مثل هفته گذشته ادامه خواهد داشت.

موضوع سوم تکریم از پیشکسوتان باشگاه استقلال است، خیلی از این پیشکسوتان نیاز به احترام و تکریم دارند و روز دوشنبه در خدمت یکی از پیشکسوتان خواهیم بود و شما متوجه می‌شوید این عزیز چه زحماتی برای استقلال کشیده است. پیشکسوتان سرمایه استقلال هستند و تلاش می‌کنیم در سفرها و بازی های استقلال در خدمت این عزیزان باشیم.

* ورزشگاه مرغوبکار به زودی به سرمایه‌های باشگاه استقلال اضافه خواهد شد

با تلاش واحد حقوقی و همکاری وزارت ورزش و همچنین مدیر کل ورزشی و جوانان استان تهران، استادیوم مرغوبکار با ارزش ریالی قابل توجه به زودی به سرمایه‌های باشگاه استقلال اضافه خواهد شد. این اتفاق بسیار خوبی است و در هفته آتی خبرهای دیگری در مورد کمپ حجازی ارائه خواهیم کرد.

به خاطر مشکلات مالی سرمایه‌های استقلال را ارزان نخواهیم فروخت!

تلاش ما این است که بتوانیم سرمایه‌های باشگاه را حفظ کنیم. در سنوات گذشته ما تعداد زیادی از بازیکنانمان را از دست دادیم ولی امسال بنا داریم با نظر کادر فنی سرمایه‌های باشگاه را حفظ کنیم و قصد فروش بازیکنی در دستور کار نداریم. هواداران شک نکنند به خاطر مشکلات مالی به هیچ وجه سرمایه‌های استقلال را ارزان نخواهیم فروخت.

* به انجام وظایفمان نمی‌توانیم با عنوان افتخار یاد کنیم

خیلی از کارهایی که انجام می‌دهیم جزو شرح وظایف ما است و نمی‌توانیم از آن به عنوان افتخار یاد کنیم چون تامین زمین چمن، سالن بدنسازی، استخر و سایر موارد جزو وظایف اصلی باشگاه محسوب می‌شود. اینکه مثلا اگر 2 زمین چمن را در اختیار تیم قرار بدهیم کار بزرگی نیست اما به عنوان یک مکمل تا پایان فصل آتی و تیرماه سال آینده مشکلی از نظر زمین تمرین نداریم. ما 2 زمین چمن استاندارد داریم که تمرینات در حد حرفه‌ای می‌توانیم در آنجا انجام بدهیم. همچنین یک سالن بدنسازی حرفه‌ای به صورت رایگان در اختیار گرفته ایم و بازیکنان ما در آنجا تمرین می‌کنند. این جزو اقدامات یک ماه گذشته ما بود و تا برج 4 سال 1400 دغدغه‌ای از نظر زمین تمرین نداریم. همچنین در تلاش هستیم امکانات خوبی را برای زیرساخت های باشگاه و همچنین کمپ حجازی و مرغوبکار داشته باشیم. ما باید به شرایطی برسیم که از سال آتی خودمان زمین داشته باشیم و زمینی اجاره نکنیم.

پکیج تمبرینه برای فروش در اختیار هواداران خواهیم گذاشت

موضوع بعدی تهیه تمبر برای اسطوره‌های باشگاه است. ما یک پکیج تمبرینه برای فروش در اختیار هواداران خواهیم گذاشت و تخفیفات بسیار خوبی برای آنها در نظر می‌گیریم. برای پیشکسوتان نیز تمبرهای اختصاصی خواهیم زد، ضمن آنکه تلویزیون اینترنتی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. در اینجا از همه عزیزان و هواداران استقلال دعوت می‌کنم هر هوادار این محصول را برای خود تهیه کند.

هیات مدیره باشگاه تکمیل خواهد شد

در این هفته قطعا در راستای تقویت و تکمیل اعضای هیات مدیره، با رعایت تشریفات قانونی و همچنین مساعدت رئیس مجمع شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود و افرادی که می‌توانند از نظر اقتصادی به باشگاه کمک کنند با رعایت کامل تشریفات قانونی هیات مدیره باشگاه تکمیل خواهد شد.

آماده پرداخت مطالبات پادووانی هستیم!

از بدو ورود به باشگاه به دلیل نقص عضوی که برای پادووانی صورت گرفت تصمیم گرفتیم بدهی چند ساله به این بازیکن را پرداخت کنیم. در این زمینه چندین بار تماس گرفتیم و شماره حساب وی را از وکیل او دریافت کردیم بلافاصله هم از طریق واحد بین‌الملل فدراسیون فوتبال مکاتبات لازم با این بازیکن صورت گرفت و فیفا نیز موافقت کرد که یکصد هزار دلار طلب این بازیکن را از محل حق رشد بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی به حساب این بازیکن واریز کند. برای پرداخت 3 تائیدیه نیاز بود، اول باشگاه، دوم و فدراسیون و سوم خود بازیکن که دو طرف اول این تائیدیه را ارسال کردند ولی هنوز از طرف پادووانی تائیدیه صورت نگرفته است. ما حقانیت و صداقت خودمان را نشان دادیم و آماده پرداخت مطالبات این بازیکن هستیم و امیدوارم این بازیکن هر چه سریعتر این تائیدیه را به امضا برساند.

* قرار است این هفته فیلم آبی به رنگ آسمان را برای هواداران به صورت آنلاین پخش شود

ما یک نشست هم با آقای رفیعی کارگردان محترم آبی به رنگ آسمان داشتیم و قرار است تا فیلم آبی به رنگ آسمان را برای هواداران خود به صورت آنلاین پخش کنیم. می‌دانیم این فیلم یک قدمت تاریخی برای استقلال دارد و برای این مستند زحمت کشیده شده است. خیلی از هواداران عزیز موفق نشده‌اند این مستند را ببینند و طی مذاکراتی که داشتیم، به صورتی که منافع باشگاه هم دیده شود و هواداران هم بتوانند این فیلم را ببینند، این فیلم به صورت آنلاین پخش خواهد شد و هواداران قطعا از این فیلم استقبال می‌کنند و این می‌تواند نقطه خوبی برای باشگاه استقلال باشد.

تصمیم گرفتیم هیات امنایی را برای آکادمی خود تشکیل دهیم

موضوعی که برای من و هواداران بسیار حائز اهمیت است، بحث آکادمی و مدارس فوتبال در سراسر کشور است. من معتقدم ما در جای جای مملکت عزیزمان نوجوانان ناشناخته‌ای داریم که با کمی توجه به این عزیزان می‌توانیم در آینده‌ای بسیار نزدیک، باشگاه را در قالب تیم‌های مختلف پایه و بزرگسالان تقویت کنیم و هم می‌توانیم بازیکنان را به خارج از ایران ترانسفر کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم هیات امنایی را برای آکادمی خود تشکیل دهیم. این هیات امنا شامل هفت نفر از عزیزان ما در استقلال خواهد بود که در این باشگاه زحمت کشیده‌اند. در جلسه شرح وظایف، شیوه‌نامه‌ها و ترم‌های مربوط به هر فصل در آن پیش بینی می شود و گواهینامه و دیپلم‌های مربوطه که به بچه‌های شرکت کننده داده خواهد شد را به صورت یک شکل در تمام کشور ایجاد می‌کنیم. از مربیان استقلالی که در تمامی کشور مثل آقای سرخاب که مثلا در جنوب کشور هستند، دعوت خواهیم کرد که به ما در سراسر کشور کمک کنند. من آینده بسیار خوبی را برای استقلال در خصوص آکادمی و مدارس فوتبال ترسیم کرده و به آن امیدوارم. امیدوارم فضای امنی را ایجاد کنیم تا خانواده‌ها با آرامش و اطمینان فرزندان خود را به مدارس استقلال بسپارند و خیالشان راحت باشد که با بهترین آموزش تئوری و عملی بچه‌هایشان آموزش می‌بینند و بهترین‌هایشان برای تیم بزرگسال و حتی ترانسفر به خارج از ایران، انتخاب خواهند شد.

با دو برند معروف در بخش فست فود و کافی‌شاپ در مرحله قرارداد نهایی هستیم

با دو برند معروف و شناخته شده در سراسر کشور در بخش فست فود و کافی‌شاپ وارد مذاکره شده‌ایم و در مرحله قرارداد نهایی هستیم و امیدوارم به جایی برسیم که این شبکه‌های زنجیره‌ای ما در این دو بخش به حدی در سراسر افتتاح شوند که استقلالی‌های عزیز یک پاتوق برای خودشان داشته باشند.

ظرف سه چهار روز توانستیم پول دیاباته را واریز کنیم

یکی از مسائلی که هواداران عزیز پیگیر آن بودند، مطالبات دیاباته بود که ما در یک مرحله‌ای توسط کارگزار جدیدمان براحتی در حال پرداخت این پول بودیم که به دلایلی مشکلاتی پیش آمد ولی توانستیم از طریق دوستان خوبمان در استقلال این مطالبات را تهیه کردیم و به صورت حرفه‌ای موفق شدیم این پرداخت را انجام دهیم. ما به خاطر پرداخت صد و شصت هزار دلار مطالبات استراماچونی دچار مشکلات زیادی شدیم و خود وزارت ورزش، بانک مرکزی و دیگرا عزیزان ورود کردند تا حل شد ولی ما توانستیم ظرف سه چهار روز پول دیاباته را واریز کنیم تا شیخ هم به تیم برگردد و الان هم ایشان در حال تمرین با تیم است. همانطور که اول عرایضم گفتم، اجازه نمی‌دهیم سرمایه‌های باشگاه براحتی از دست بروند و تمام تلاش خود را برای حفظ سرمایه‌های استقلال به کار می‌گیریم.

* هواداران پیشنهادات خود را به معاونت اقتصادی باشگاه ارائه دهند

می‌خواهم در اینجا یک فراخوانی از عزیزان هوادار در دانشگاه‌ها، فعالان اقتصادی، فعالان بازاریابی و ... داشته باشم. این فراخوان ما در قالب یک طرح به عنوان استقلال یک باشگاه حرفه‌ای با درآمد پایدار است. یعنی می‌خواهیم کاری کنیم که استقلال درآمد پایدار داشته باشد. من از همه عزیزان می‌خواهم از طریق معاونت اقتصادی باشگاه، به ما پیشنهادات خود را ارائه دهند و ما همه پیشنهادات را در یک کار گروه ارائه می‌کنیم و تک به تک آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پیگیر تیک آبی اینستاگرام استقلال هستیم

موضوع بعدی در خصوص تیک آبی اینستاگرام استقلال است که باید بگویم که در سال 2017 ما پیج رسمی خود را به هر دلیلی و به صورت غیر قانونی از دست داده‌ایم و در حال حاضر ما یک پیج دیگر داریم و شاید این موضوع یک شبهه برای اینستاگرام ایجاد کرده که استقلال واقعی کدام است؟ ما از طریق امور بین الملل و خود باشگاه به شدت پیگیر این موضوع هستیم و اگر وقفه‌ای افتاده، شاید در گذشته زیاد این موضوع پیگیری نشده است. با این‌حال در یکی دو ماه گذشته به صورت تخصصی پیگیر موضوع هستیم و امیدوارم بتوانیم کار را به نحو احسن انجام دهیم تا خیال هواداران در این بخش هم راحت شود.

انتصابات جدید اثرگذار باشند، ابلاغش را تقدیم می‌کنیم

در خصوص انتصابات در باشگاه استقلال باید بگویم که ما با هیچکس از قبل تعیین نکرده بودیم که چه کسی در کجا قرار می‌گیرد. ما هر عزیزی هم که دعوت به کار کردیم، حداقل دو تا سه ماه فعالیتش را خواهیم دید و اگر در آن بخش اثرگذار باشد، آن وقت ابلاغش را تقدیم می‌کنیم و در این بخش با عزیزی هم تعارف نداریم. حتی این موضوع را در تعیین کارگزار هم رعایت کردیم. ما شاید با پنج شش شرکت معتبر نشستیم و در میان آن‌ها، آن شرکتی که ارجح‌تر بود، با آن به توافق رسیدیم. برای انتصابات هم با آن‌هایی که به باشگاه خدمت می‌کنند و اثر گذار هستند، در خدمتشان خواهیم بود.

* امیدوارم مشکلات با کارگزار قبلی رفع شود

در خصوص وضعیت کارگزار قبلی، مباحث و مذاکرات خوبی صورت گرفته و قرار است در سه چهار روز آینده مشکل ما با کارگزار قبلی حل و فصل شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و مشکلات رفع شود. در غیر این صورت یک سری شفاف‌سازی‌ها را انجام خواهیم داد.

به صداقت با هواداران پایبند هستیم

از هواداران خوبمان که عاشقانه حتی به خاطر وظایفی که بر عهده ماست و از ما تشکر می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم. این کارهایی که انجام شده جزو وظایف هر باشگاهی است و امیدوارم در ادامه فعالیت‌هایی را انجام دهیم که برای هواداران مثبت باشد. نمی‌خواهم سطح انتظارات را بالا ببرم ولی باشگاه حرفه‌ای یک سری شرایط دارد که باید آن شرایط را ایجاد کند. مازاد آن را باید در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خود انجام دهد و هواداران آن را لمس کنند. ما به شما هواداران قول دادیم که با شما صادق باشیم و ما به این صداقت پایبند هستیم. در آینده سعی می‌کنیم گزارش ماهانه خود را بیان کنیم و سعی می‌کنیم این اعتماد و ارتباط دو طرفه را بیشتر کنیم.

امیدوارم اتفاقات خوبی برای باشگاه بزرگ استقلال رقم بخورد

در بخش فنی هم ما مدعی قهرمانی هستیم و کمتر از این را هم من در بچه‌های تیم و کادرفنی نمی‌بینم چون دیده‌ام بازیکنان در تمرین چقدر انگیزه دارند و تلاش می‌کنند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای باشگاه بزرگ استقلال رقم بخورد.

 

برای دیدن ویدیو صحبت های احمد سعادتمند کلیک کنید 

 

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

گزارش ماهانه (فروردین و اردیبهشت 99) مدیریت باشگاه استقلال/ از وعده ماندن خارجی ها تا ساخت استقلال رویایی!

احمد سعادتمند: قرار نیست دیاباته از استقلال جدا شود/ آقای مدیرعامل به جای زدن حرف مفت و وعده دادن، لطفا عمل کن!

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته در یکقدمی فسخ قرارداد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار