نصر الله عبداللهی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این شایعه که بین مجیدی و وریا غفوری اختلافی وجود دارد کاملا کذب است و خوشبختانه فضای تیم استقلال دوستانه و رفاقتانه است.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد وضعیت لیگ برتر پس از تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، بحث های مدیریتی باشگاه استقلال و ... صحبت های کرد که در زیر می‌خوانید:

* خوشبختانه همه چیز در استقلال جفت و جور است

بازیکنان تمرینات خوبی را انجام می‌دهند و همه چیز مرتب و منظم پیش می‌رود. فرهاد مجیدی خوب کار می‌کند و به همراه کادر فنی‌اش برای تیم وقت گذاشته‌اند. خوشبختانه در این مدت امکانات مناسبی تدارک دیده شده و همه چیز جفت و جور است.

 * بازیکنان با وجود کرونا با جان و دل تمرین می‌کنند

مدیرعامل استقلال از صبح تا شب دنبال کارهای باشگاه استقلال است و وقت می‌گذارد. زمین‌های تمرین مناسب است و همه چیز خوب پیش می‌رود. بازیکنان نیز با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایطی که وجود دارد، با جان و دل تمرین می‌کنند.

 * دکتر نوروزی و ستوده همه شرایط تمرین را مرتب کرده‌اند

دکتر نوروزی و ستوده همه شرایط تمرین را مرتب کرده‌اند. تونل‌ها ضد عفونی کننده‌ گذاشته‌اند و هر دقیقه برای برگزاری تمرین بهتر، تلاش می‌کنند. تا اینجا، همه چیز خوب پیش رفته است، اما اینکه در مسابقات چه اتفاقی می‌افتد را، نمی‌دانم. هنوز مسافرت‌ها شروع نشده است تا بدانند دردسرها چطور خواهد شد.

 * عبدیان به دنبال سروصدا و تبلیغات نیست

حواشی کمتر شده است و فقط دنبال پول هستند. حواشی مدیریتی به خاطر بی‌پولی بوده است. با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود. هر مدیریتی منتظر بود پول از جایی برسد، وقتی نمی‌رسید، همه چیز بهم می‌ریخت. سعادتمند با تجربه عمل می‌کند. ضمن اینکه، تلاش‌هایی صورت گرفته تا یک آدم خوب که مخفیانه به باشگاه کمک می‌کرده و کسی او را نمی‌دیده و صدایش در نمی‌آمد، عضو هیئت مدیره استقلال شود. این فرد در تلاش است که دوستان اقتصادی‌اش را بیاورد تا باشگاه به لحاظ مالی و حاشیه به صفر برسد. این فرد آستینش را بالا زده و در گذشته نیز به بازیکنان پول می‌داد. او به همراه دوستانش دنبال این است که وضعیت اقتصادی باشگاه را بهبود ببخشد. اینها به غیر از ماجرای اسپانسر و کارگزاری است که باشگاه برای حل مشکلات مالی تلاش می‌کند.عبدیان تاکنون با وجود اینکه به باشگاه کمک کرده، اسمی از او نبوده است. او امروز بیشتر از گذشته کمک می‌کند.خیلی‌ها در هیئت مدیره دنبال سر و صدا و تبلیغات بودند، اما فردی که از او نام برده شد، دنبال تبلیغات نیست. اگر دنبال تبلیغات بود، در این سال‌ها اسمی از او مطرح می‌شد. بازیکنان فشار می‌آوردند که او به استقلال بیاید.

 * سعادتمند از صبح تا شب برای موفقیت استقلال تلاش می کند

بهتر است به سعادتمند فرصت دهند تا کارها را انجام دهد. از قبل شناختی روی سعادتمند نداشتم، اما می‌بینم که از صبح تا شب برای موفقیت استقلال با تمام وجود کار می‌کند. مشکلات و اختلاف در هیئت مدیره باید یک جایی حل شود. در این مدت، مشکلات کم کم حل شده است و فکر می‌کنم این آقا (سعادتمند) موفق شود.

* منتشر کنندگان فایل صوتی هیات مدیره، اشتباها به استقلال آمدند

کسانی به هیئت مدیره یا باشگاه آمدند که اصلا نباید در جلسه شرکت می‌کردند و اینها را راه می‌دادند. متأسفانه به این افراد اعتماد کردند. در گذشته، فایل‌های صوتی از بازیکن، مربی و پیشکسوت هم بیرون آمده بود که اصلا کار درستی نیست. اینها اشتباهی به باشگاه آمدند و یکسری شیطنت‌ها در آن مقطع انجام دادند.

* هیچ اختلافی بین مجیدی و غفوری وجود ندارد

اصلا این حرف که بین مجیدی و غفوری اختلافی وجود دارد مطرح نیست. من کنار تیم هستم و می‌بینم مجیدی چه آدم باوجودی است. او منظم کار می‌کند و وقت می‌گذارد. من چیزی از اختلاف مجیدی و غفوری ندیده‌ام و صحت ندارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رضا حسن زاده: ممنوع مصاحبه کردن داوران ابهام برانگیز است؛ تیم های پایه استقلال بازیکنان مستعدی دارد

مجید نامجومطلق: فشردگی بازی‌ها خطرهای خاص خودش را دارد؛ فرهاد مجیدی روی استفاده از جوان‌ها تاکید دارد 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار