49e12a3a 1b57 4db8 abd6 5a703caebd96

جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال امروز سرزده به تمرین استقلال رفت و در اقدام عجیب پرویز مظلومی به سمت او نیامد

به گزارش استقلال نیوز جواد زرینچه در حاشیه تمرین استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سرزده به تمرین استقلال آمدم. خیلی وقت است از فوتبال دورم و کمی دلم تنگ شده بود. خدا را شکر شرایط تیم خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قبل از دربی سر تمرین استقلال نیامدند افزود: می خواستیم تیم آرامش داشته باشد و دور و اطراف تیم شلوغ نباشد وگرنه هیچ فرقی نمی کرد. اگر ما هم می آمدیم هیچ مشکلی حل نمی شد. با این حال تعدادی از همکاران بر سر تمرینات حاضر شدند. شاید صلاح نبود آن موقع به تمرین بیایم.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده است. بهترین دلگرمی بعد از این باخت حمایت باشگاه از کادر فنی و بازیکنان بود که اتفاق افتاد. میتوانیم با برد فولاد التیام بخش ناراحتی هواداران باشیم. این روزها سخت می گذرد اما بچه ها باید آن را به فراموشی بسپارند. بچه ها باید ذهن شان را پاک کنند. هیچ چیز دور از دسترس نیست. هنوز چهار بازی باقی مانده و امیدواری است.

وی در واکنش به اینکه چرا مظلومی سمتش نیامد، گفت: شاید چون موهایم را کوتاه کرده ام مرا نشناخته اند. در ضمن تمرین هم شروع شده است و بعد از تمرین انشاالله همدیگر را می بینیم. 

زرینچه درباره نتیجه دربی اذعان داشت: پیش بینی این نتیجه را نمی کردم. استقلال در بازی دربی کمی بدشانس بود. اگر موقعیت های آرش برهانی و خسرو حیدری گل می شدند شرایط بازی عوض می شد. ولی در مجموع انتظار رقم خوردن چنین نتیجه ای را نداشتم. امروز فقط آمده ام به تیم سر بزنم و شایعه حضورم در کادر فنی حقیقت ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتقادش از عملکرد تیم تصریح کرد: تیمی که از ابتدای فصل با سیستم 4-2-3-1 بازی کرده است و به یکباره در بازی دربی به سیستم 4-4-2 لوزی روی می آورد کمی تعجب برانگیز بود. استقلال می توانست با یک مساوی همچنان بالاتر از پرسپولیس باشد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار