رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: احمد سعادتمند هر چیزی که فرهاد مجیدی برای موفقیت استقلال نیاز داشته برآورده کرده است و دیگر بهانه ای برای عدم نتایج وجود ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان در مورد شرایط استقلال و بحث مربیان خارجی و شکایت آنها از تیم های ایرانی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* شکایت بویان نتیجه عملکرد مدیران سابق است

جلسه‌ای هر چند کوتاه با سعادتمند داشتم و در خصوص شرایط باشگاه استقلال صحبت کردیم. واقعا کار کردن در استقلال مشکل شده است. شکایت بازیکنان خارجی مانند بویان که نتیجه عملکرد مدیران سابق است برای مدیریت باشگاه دردسرساز شده است اما تا این لحظه سعادتمند توانسته این مشکلات را حل کند.

 * مربی تمرین دهنده ایرانی با خارجی تفاوتی ندارد

ما در کشور خودمان این همه مربی خوب و درجه یک داریم؛ چرا باید با رفتن یک مربی خارجی، تیم بدون تمرین‌دهنده باشد؟ مگر مجیدی و نامجومطلق حضور ندارند؟ در فوتبال روز دنیا یک سرمربی باید در کنار نظارت بر فعالیت بازیکنان، تمرین را طراحی کرده و هنر تغییر در تاکتیک‌هایش را داشته باشد. اگر استقلال نتواند بدون مربی تمرین‌دهنده تمرین کند که باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم.

 * مصدومیت اسماعیلی به دلیل تعطیلی طولانی مدت است

وقتی بین مسابقات سه ماه وقفه می‌افتد باید نوع تمرینات مبنی بر شرایط بدنی بازیکنان طراحی شود، نباید به امثال محسن کریمی فشار بیاوریم، چون این بازیکن از لحاظ فیزیکی شرایطی دارد که زود مصدوم می‌شود. نباید توقعی که از ارسلان مطهری را داریم از اسماعیلی که یک بازیکن فانتزی است، داشته باشیم. این‌گونه است که بازیکن بعد از سه ماه خانه‌نشینی و قرنطینه، وقتی تمرین می‌کند، به بدنش فشار می‌آورد که نتیجه‌اش می‌‌شود محمد انصاری و اسماعیلی که مصدوم شدند. قطعا مسابقات که برگزار شود تعداد مصدومان بالاتر هم می‌رود.

* فرهاد با نتایج خوب می تواند فصل بعد هم سرمربی استقلال باشد 

همه چیز به عملکرد مجیدی در این مدت بستگی دارد، قطعا اگر فرهاد بتواند خوب نتیجه بگیرد بهترین گزینه برای فصل بعد هم خواهد بود و ما هم امیدواریم مجیدی با استقلال موفق شود، ولی اگر این اتفاق رخ ندهد، همین هوادارانی که از او حمایت می‌کنند، در مقابلش می‌ایستند. آن روز شرایط برای مجیدی سخت خواهد شد. استقلال و پرسپولیس تیم‌های پرحاشیه‌ای هستند که کار کردن در آن واقعا سخت است.

* کادرفنی استقلال دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری ندارد

رهاد مجیدی به هر چیزی که از مدیریت انتظار داشته در این مدت رسیده است. بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده، دو زمین تمرین خوب و سالن بدنسازی مجهز دارد و بازیکنان خارجی‌اش هم بازگشته‌اند. با توجه به فعالیت مدیرعامل جدید استقلال، کادرفنی این تیم دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری ندارد. ما پیشکسوتان امیدواریم او در استقلال موفق شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

                                


 مطالب مرتبط:

پندار توفیقی: بویان را شفر جذب کرد نه من؛ شاهکارهای نقل و انتقالاتی مرا نمی بینند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار