امیرحسین فتحی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وقتی کسی (علی جباری) که به دوستان خودش توهین می‌کند و اینقدر حسادت دارد که همبازیان خودش را پشت سرشان خراب می‌کند، من فتحی چه توقعی باید داشته باشم؟

 

به گزارش استقلال نیوز، امیر حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات امروز علی جباری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

هر حرفی بزنید، جوابتان را می‌دهم

آقای جباری! در مصاحبه امروزم تاکید کردم هر حرفی بزنید، جوابتان را می‌دهم. ضمن آنکه منتظر هستم در دادگاه پاسخ محکمه پسند بزنید.

آقای جباری شما را در محاکم قضایی ملاقات خواهم کرد

اگر منِ امیرحسین فتحی خیانتی کرده‌ام و حقوق 25 میلیون تومانی گرفته‌ام، لطفا در دادگاه این موضوع را اثبات کنید. حرف شما از سرِ ناآگاهی و تحریک است. کسانی که چنین حرفی در مورد من زده‌اند و به شما تاکید کردند این مسائل را عنوان کنید را در محاکم قضایی ملاقات خواهم کرد.

آقای جباری چند بار به من گفتید حجازی استقلالی نبود؟

آقای جباری! کسی هستید که به خودتان اجازه می‌دادید به اسطوره های بزرگ و فقید استقلال، در کمال بی‌اخلاقی و در کمال ناجوانمردی توهین کنید. به زنده یاد حجازی، زنده یاد پورحیدری و غلامحسین مظلومیِ مظلوم توهین کردید. چند بار به من گفتید حجازی استقلالی نبود. شما چند بار به من گفتید حجازی پول گرفت و به شهباز رفت و استقلال را فروخت. خوشبختانه همه این صحبت‌ها را در حضور کسانی کردید که زنده هستند و به وقتش شهادت می‌دهند.

* شما نگفتید نصرالله عبداللهی جزو خانواده شاهین است؟

این شما نبودید که به من گفتید پورحیدری بنده پول بود؟ شما نگفتید او به خاطر پول به آلومینیوم اراک رفت؟ شما چند بار گفتید پورحیدری به خاطر پول به فجرسپاسی و پاس همدان رفت؟ به حسن روشن توهین کردید و گفتید زمانی که ما در تهران تیم را اداره می‌کردیم، روشن در کشورهای عربی خوشگذرانی می‌کرد. شما حتی به دوست صمیمی‌ات آقای نصرالله عبداللهی که مردی صبور و باوقار است، توهین کردید و می‌گفتید او جزو خانواده شاهین است.

* نتوانستم ماهی 500 هزار تومان پول بدهم، علیه ام مصاحبه می‌کنید

وقتی کسی که به دوستان خودش توهین می‌کند و اینقدر حسادت دارد که همبازیان خودش را پشت سرشان خراب می‌کند، من فتحی چه توقعی باید داشته باشم؟ مشکل من این است که باشگاه درآمد کافی نداشت تا به شما پول بدهم. شما (جباری) به دنبال این هستید که ماهی 500 هزار تومان پول بگیرید اما چون فتحی نمی توانست این پول را به شما بدهد، علیه او مصاحبه می‌کنید.

آقای جباری! دوره این بداخلاقی‌ها تمام شده است

موسوی عضو سابق هیات  مدیره شما را جمع کرد و پول هم به شما داد اما باز هم بر خلاف اخلاق عمل کردید و مفاد همان جلسه را به فرد دیگری منتقل کردید. آقای جباری! دوره این بداخلاقی‌ها تمام شده است. من اگر تا امروز این مطالب را عنوان نمی‌کردم، به این دلیل بود که هواداران به برخی پیشکسوتان خودشان بدبین نشوند. آقای جباری! تاکید می‌کنم وقتی هر چه دلت می‌خواهد می‌گویی من هم آن ها را بی پاسخ نمی گذارم.

اگر باز هم بخواهید به من و امثال من توهین کنید، مقابل شما می ایستم

در این مصاحبه هم تاکید می‌کنم، باز هم اگر بخواهید به من و امثال من توهین کنید، مقابل شما می ایستم. امروز و یک بار برای همیشه این کار را می کنم، شاید من وسیله ای باشم که خیلی ها، آن روی دیگر شما را بشناسند. مطمئن باشید حرف های دیگری دارم که اگر لازم باشد آنها را هم به زبان خواهم آورد.

  اخبار استقلال

                 


 مطالب مرتبط:

سلطان علی جباری: فتحی آدم بی‌تربیت و دروغگویی بود؛ فتحی بهتر است برود گندکاری‌هایش را جمع کند

احمد سعادتمند: پنج روز دیگر به یک میلیون دلار نیاز داریم؛ شرکت‌های بدهکار به باشگاه استقلال بدهی شان را پرداخت کنند

پندار توفیقی: بویان را شفر جذب کرد نه من؛ شاهکارهای نقل و انتقالاتی مرا نمی بینند!

اکبر عباسی ملکی: پول بویان را افتخاری و توفیقی باید می‌دادند؛ سفرهای مُفت را توفیقی رفته پولش را من بدهم؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار