آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: کسی که بازیکنی همچون بویان را به استقلال آورد و با این بازیکن قرارداد امضا کرد به استقلال، ایران و ایرانی خیانت کرد و باید با او برخورد شود.

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در خصوص بحث شکایت بویان و شفر و مشکلات مالی این روزهای آبی پوشان صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* در قرارداد بازیکن های خارجی دلالها سود می برند

متاسفانه استقلال در حال حاضر هم مشکلات مالی و هم مشکلات درون تیمی دارد. در فوتبال ما به بازیکن ایرانی به سختی پولی را که حق اوست با مبالغ خیلی کمتر می‌دهند، اما به راحتی به بازیکنان خارجی مبالغ کلان می‌دهند. یکی از دلایل این موضوع، این است که در قرارداد بازیکنان خارجی دلالان سود می‌برند، اما در قرارداد بازیکن ایرانی چنین سود‌هایی برای آنها وجود ندارد.

* جذب بازیکن خارجی با کیفیت چه اشکالی دارد 

راه‌حل مشکل بدهی این دو تیم به بازیکنان خارجی، ممنوع کردن حضور آنها در استقلال و پرسپولیس نیست. با این کار،صورت‌مسئله پاک می‌شود. حضور بازیکنان خارجی باکیفیت به ارتقای سطح فوتبال ما کمک می‌کند و نباید به طور کلی حضور آنها ممنوع شود.

* وریا غفوری اندازه بویان برای استقلال هزینه نداشته است

مشکل از مدیریت فوتبال ماست نه اصل حضور بازیکنان خارجی. متاسفانه تا زمانی که فوتبال دولتی است، مدیرانی که می‌آیند باشگاه را از خودشان نمی‌دانند و فقط بدهی برای مدیر بعدی می‌گذراند و می‌روند. بدهی استقلال به بویان حدود ۶ میلیارد تومان است، آیا وریا غفوری کاپیتان استقلال در این چند فصل، ۶ میلیارد گرفته است؟

* کاش مدیرانی به استقلال بیایند که از جنس فوتبال باشند

بویان برای استقلال چه کار کرد که باید این مبلغ کلان را بگیرد؟ آیا او روی هم ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی کرده؟ من در سال‌هایی که برای استقلال بازی کردم، ۶ میلیارد نگرفتم. امیدوارم مدیران استقلال کلاه خود را بالاتر بگذارند که این اتفاقات تلخ در استقلال تمام شود.‌ ای کاش مدیرانی به استقلال بیایند که از جنس فوتبال باشند و در این کار تخصص داشته باشند.

* کسی که قرارداد بویان را بست به ایران خیانت کرد

کسی که قرارداد بویان را بسته، به باشگاه استقلال و فوتبال ایران خیانت کرده است و باید پاسخگو باشد. پرونده بویان را با مبلغ خیلی کمتری که من شنیده‌ام حتی با ۳۰۰ میلیون تومان هم می‌شد حل کرد، اما این کار را نکردند، چون مدیران باشگاه می‌گویند مدیران بعدی می‌آیند و بدهی‌ها را پرداخت می‌کنند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:
 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار