علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعد از چهار پنج ماه تعطیلی فوتبال دیدار استقلال و فولاد می‌تواند آغازی زیبا برای فوتبال ایران باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص بازی عقب افتاده فولاد و استقلال و شرایط آبی پوشان پیش از این بازی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

آرزو می‌کردیم هرچه زودتر فوتبال شروع شود

واقعاً خوشحالم از اینکه بعد از مدت زیادی تعطیلی فوتبال می‌توانیم یکبار دیگر شاهد برگزاری لیگ باشیم. در این مدت حسابی احساس دلتنگی داشتیم و آرزو می‌کردیم هرچه زودتر فوتبال در ایران هم شروع شود.

البته آرزوی بزرگ‌تر ما این بود که کرونا از بین برود و بعد فوتبال شروع شود. اما حالا که متأسفانه همچنان با کرونا درگیر هستیم باید بیاموزیم که فوتبال را هم مثل سایر مشاغل در کنار کرونا داشته باشیم.

* بازی فولاد و استقلال می تواند بازی زیبا شود

بعد از چهار پنج ماه تعطیلی بازی استقلال و فولاد می‌تواند یک آغاز زیبا برای این مسابقات باشد. هر دو تیم قبل از تعطیلات فوتبال خوبی ارائه می‌دادند و اگر شرایط را حفظ کرده باشند این بازی می‌تواند زیبا باشد.

در دو سوی میدان دو مربی جوان روی نیمکت نشسته‌اند که نه تنها الان در زمره مربیان خوب قرار دارند، بلکه از ذخایر جوان مربیگری در ایران هستند. قطعاً در آینده‌های نه چندان دور خیلی بیشتر از مجیدی و نکونام خواهیم شنید.

* نتیجه گیری مربیان جوان در فوتبال ایران اتفاق خوبی است

نتیجه گیری مربیان جوان در فوتبال ایران اتفاق خوبی است و باعث می‌شود مدیران راحت تر به مربیان جوان و نسل‌های جدید مربیگری اعتماد کنند و من خودم به عنوان یک مربی جوان آرزو می‌کنم امثال مجیدی و نکونام بتوانند کارنامه خوبی از خود به جا بگذارند.

* به عملکرد مثبت بازیکنان و کادر فنی استقلال خوشبین هستم

الان نمی‌شود در این مورد قضاوت کرد چون شرایط تیم باتوجه به تعطیلی بلند مدت می‌تواند نسبت به قبل از تعطیلات تفاوت کرده باشد. باید صبر کنیم و یکی دو بازی ببینیم و بعد در این خصوص قضاوت کنیم. اما من به شدت به عملکرد مثبت بازیکنان و کادر فنی خوشبین هستم و امیدوارم بازی‌های دلچسب همراه با نتایج خوبی از این تیم شاهد باشیم.

* باید تاوان بازیکنان و مربیانی را بدهیم که در حد استقلال نبودند

بحث بدهی های استقلال که این روزها شاهد آن هستیم اصلاً خوب نیست و متأسفانه باشگاه ما الان باید تاوان بازیکنان و مربیانی را بدهد که اصلاً در حد این تیم نبودند. ای کاش در گذشته دقت بیشتری صورت می‌گرفت تا این همه بازیکن کم کیفیت به این تیم نمی‌آمدند که حالا در صف طلب کاری ایستاده باشند.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

علی چینی: سعادتمند برنامه‌های خوبی برای باشگاه دارد؛ دیدار پیشکسوتان با مدیرعامل کار خلافی نیست

علی چینی: این همه انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال منصفانه نیست؛ با پوشش هواداری به استقلال ضربه می زنند 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار