سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: نشست روز گذشته کادر فنی و پزشکی منجر به اتحاد و همدلی شد و همه هم قسم شدند که برای موفقیت تیم استقلال در کنار یکدیگر تلاش کنند.

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

شرایط تیم استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان؟

خوشبختانه تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و شرایط خوبی داریم. مطمئنا بازی با فولاد بازی سختی خواهد بود ولی ما هم استقلال هستیم و باید برای برد به زمین برویم.امیدوارم از مسابقه روز چهارشنبه سه امتیاز لازم را بگیریم.

* مسائلی که بین کادر پزشکی استقلال و بدنساز این تیم طی روزهای گذشته رخ داده است؟

این مسائل درون خانواده اتفاق می‌افتد و روز گذشته هم جلسه‌ای را بین دکتر ستوده و علی ربانی بدنساز تیم برگزار کردیم و سوء تفاهم‌ها برطرف شد. دکتر ستوده در نشست روز گذشته عنوان کرد منظورش از صحبت‌هایی که انجام داده انتقادش از بدنساز یا کادر فنی نبوده و ناراحتی و انتقاد او به خاطر برنامه‌ریزی سازمان لیگ بوده است. این نگرانی کادر پزشکی تیم استقلال به این دلیل بود که بازیکنان مصدوم نشوند و همانطور که دیدید جلسه روز گذشته با خوبی و خوشی برگزار شد و ما هم از این گونه مباحث درس می‌گیریم که اجازه ندهیم از بیرون به داخل مجموعه استقلال رخنه کرده و باعث ایجاد اختلاف شود. نشست روز گذشته منجر به اتحاد و همدلی شد و همه هم قسم شدند که برای موفقیت تیم استقلال در کنار یکدیگر تلاش کنند.

* چه اتفاقی رخ داد تا محمد نوری‌فر دوباره به سمت مدیر رسانه‌ای استقلال بازگشت؟

ما چندی پیش نشستی را به همراه فرهاد مجیدی و آقای سعادتمند برگزار کردیم و در آن جلسه سرمربی تیم از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد که نوری‌فر مجددا به کار خود ادامه دهد. بعد از آن نشست چندین جلسه دیگر هم بین من و مدیرعامل برگزار شد و حتی ورویا غفوری با آقای سعادتمند صحبت کرد که نوری‌فر به تیم بازگردد. بچه‌های تیم با توجه به اینکه نوری‌فر یک استقلالی است دوست داشتند وی به تیم برگردد و به همین دلیل روز گذشته نیز جلسه‌ای به همراه آقای سعادتمند برگزار کردیم و حالا هم با شناختی که از آقای سعادتمند دارم مطمئن هستم او بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

* آیا دیاباته با آبی‌پوشان راهی اهواز خواهد شد و یا اینکه این بازیکن در تهران به آماده سازی می‌پردازد؟

مجیدی هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته و ما چند جلسه دیگر تمرین خواهیم کرد. باید تا دقیقه 90 صبر کنیم تا ببینیم سرمربی چه تصمیمی در این مورد اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه برای دیدار با فولاد خوزستان راهی اهواز خواهد شد و آبی پوشان با پرواز معمولی راهی این شهر خواهند شد.

طبق برنامه استقلالی‌ها ساعت 16:30 روز سه شنبه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد اما شرایط برای پرواز چارتر آبی پوشان در پرواز به اهواز مهیا نشد. البته آبی پوشان هماهنگی پرواز چارتر برای برگشت به تهران را انجام داده‌اند و بلافاصله بعد از مسابقه با فولاد، شبانه به تهران بر می‌گردند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: دکتر ستوده گفت از کادر فنی انتقاد نکردم و خوذم را استقلالی می دانم

دکتر نوروزی: از مصاحبه‌ دکتر ستوده سوءبرداشت شد؛ کار درست فرهاد طرفداری از مربی‌اش بود

با اعلام دکتر ستوده/ تبریزی مشکوک به پارگی رباط صلیبی؛ پوکر فساد همچنان از استقلال قربانی می گیرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار