deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعه جانشینی اسکوچیچ در پست سرمربیگری استقلال به جای پرویز مظلومی واکنش نشان داد!

 

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده درباره اینکه باشگاه استقلال برای فصل آتی با دراگان اسکوچیچ به توافق رسیده است اظهار داشت: چنین چیزی به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد. پرویز مظلومی سرمربی تیم ماست و با قدرت به کارش ادامه می دهد. ضمن اینکه ما در این چهار بازی باقیمانده لیگ برتر میتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم و به فینال جام حذفی نیز صعود کرده ایم که با تلاش گروهی و توانایی های کادر فنی، بازیکنان استقلال و حمایت هواداران می توانیم به قهرمانی دست یابیم.

وی حضورش در اردوی استقلال و صرف ناهار با بازیکنان تیمش گفت: قصد این را داشتم با اعضای تیمم دیدار کنم. به محل تمرین رفتم و آنها را به ناهار دعوت کردم. دقایقی با اعضای استقلال به صحبت پرداختم. پیرامون توانایی های فنی شان گفتم و برایشان بازگو کردم شاید یک روز، روز ورزشکار نباشد. در مسابقات جهانی و المپیک ورزشکار باخت. اما برگشت و توانایی هایش را نشان داد و ثابت کرد آن شکست یک اتفاق بیش نبود. بازیکنان استقلال توانایی های زیادی دارند و هرکدام جزو بهترین های ایران هستند. آنها حالا ثابت خواهند کرد در این چهار بازی باقیمانده لیگ برتر با تمام وجود بازی خواهند کرد. 

افشارزاده خاطرنشان کرد: هدف مجموعه استقلال همدلی، اتحاد و تلاش گروهی است. تمامی ارکان باشگاه دست به دست هم می دهند تا استقلال به آن چیزی که شایستگی و استحقاقش را دارد برسد و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مربیان، بازیکنان یک طلب مهم دارند و آن شاد کردن دل هواداران است. 

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه افزود: از پرویز مظلومی حمایت کرده و می کنیم. او در این فصل برای استقلال زحمات کشیده است. ما بیست و چند هفته صدرنشین لیگ برتر بودیم. به فینال جام حذفی صعود کرده ایم. پرویز مظلومی عملکردش مطلوب بوده است و صد البته امیدوارم در این چند بازی باقیمانده تیم را جمع و جور کند. 

افشارزاده در پایان درباره انتخاب حسن روشن به عنوان مدیر فنی آکادمی گفت: مگر ما چند حسن روشن داریم؟ حسن روشن جزو تاریخ باشگاه استقلال است و تجربیات ارزشمندی دارد و قطعا می تواند به باشگاه کمک زیادی کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار