حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال

فرهاد مجیدی نام محمد بلبلی را از فهرست این تیم برای دیدار امشب خط زد تا این بازیکن از روی سکوها مسابقه دو تیم را تماشا کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار معوقه تیم های فولاد خورستان و استقلال ایران از ساعت 21:00 امشب چهارشنبه(4 تیر 99) از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

     

* اعضای هر دو تیم به هنگام ورود به ورزشگاه، از تونل‌های ضدعفونی‌کننده عبور کردند.

* با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما از بلندگوی ورزشگاه موسیقی پخش شد.

* مسئولان حاضر در ورزشگاه بارها به ضدعفونی رختکن و محل برگزاری مسابقه پرداختند. حتی زمانی که بازیکنان برای گرم کردن قصد ورود به زمین داشتند، باید پاهای خود را ضدعفونی می‌کردند.

* شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده و صالح حردانی؛ یازده بازیکن اصلی تیم فولاد برای این بازی هستند.

* محمد بلبلی مهاجم جوان استقلال در لیست 18 نفره قرار نگرفته است.

* دمای هوا 44 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

* پیش از آغاز این مسابقه، بازیکنان و اعضای دو تیم به احترام سالگرد شهادت سردار علی هاشمی که در روزهای پایانی جنگ تحمیلی و در منطقه مجنون به فیض شهادت نائل شد و همچنین جانباختگان ویروس منحوس کرونا، یک دقیقه سکوت کردند.

* طبق صحبت‌های انجام شده در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، بازیکنان دو تیم اجازه گرفتن عکس تیمی نداشتند و به همین خاطر از بازیکنان فولاد هنگام مراسم یک دقیقه سکوت، عکس تیمی ثبت شد.

* پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی و افسر کنترل سلامت به جروبحث با یکدیگر پرداختند. سرمربی استقلال نسبت به سختگیری برای نشستن روی نیمکت با حفظ فاصله اجتماعی معترض بود و به افسر کنترل سلامت اعلام کرد که اعضای تیم استقلال تست کرونا داده‌اند و سالم هستند و هنگام پرواز به اهواز و در هواپیما، شرایط بدتر از این داشته‌اند.

* بازیکنان تیم استقلال با ماسک روی نیمکت حاضر شدند.

* پیش از شروع بازی اعضای تیم فولاد به سمت نیمکت استقلال رفتند و با اعضای تیم مهمان خوش و بش کردند. در این میان، دیدار فرهاد مجیدی و جوادنکونان دو همبازی گذشته در استقلال، جالب توجه بود.

* یک پرچم بزرگ فولاد، روی سکوهای روبروی جایگاه نصب شده است.

* سعید آذری و احمد سعادتمند، مدیران عامل دو باشگاه فولاد و استقلال در جایگاه ویژه تماشاگر این بازی هستند.

* در دقیقه 5 بازی علی کریمی و محمد آبشک به جروبحث پرداختند که این ماجرا با دخالت و تذکر داور به پایان رسید.

* پس از گلزنی چشمی در دقیقه12، بازیکنان استقلال بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی به شادی پس از گل مشغول شدند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.

* پس از گل تساوی فولاد که توسط موسی کولیبالی در دقیقه28 به ثمر رسید، بازیکنان این تیم هم مانند آبی پوشان اقدام به انجام شادی پس از گل کردند و  یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* در اواسط نیمه اول، اعتراض نیمکت نشینان فولاد به تصمیم داور، باعث شد سیدمهدی سیدعلی برای لحظاتی بازی را متوقف کند و به آن‌ها تذکر بدهد.

* دردقیقه42، تیم فولاد صاحب یک ضربه کرنر شد. در این لحظه دو توپ در زمین بازی وجود داشت که داور مسابقه شخصا اقدام به بیرون زدن توپ اضافه کرد و در حالیکه قصد داشت در اطراف محوطه جریمه استقلال جاگیری کند،بازیکن فولاد ضربه کرنر را زد، اما سیدعلی که پشت به توپ بود دستور تکرار ضربه کرنر را داد.

* در دقیقه45، علی کریمی با کارت قرمز مستقیم توسط داور مسابقه از زمین اخراج شد. پس از این اتفاق بازیکنان استقلال و فولاد در واکنش به این تصمیم، به سمت داور رفتند و بدون حفظ فاصله اجتماعی او را احاطه کردند و به گفتگو با او مشغول شدند. در ادامه و هنگام خروج کریمی از زمین، فرهاد مجیدی به اعتراض نسبت به تصمیم داور پرداخت که این حرکت او نیز با کارت قرمز سیدعلی همراه شد. مجیدی در اعتراض به این تصمیم به جروبحث با داور پرداخت تا داود رفعتی ناطر داوری بازی به همراه سعید رمضانی و وریا غفوری و چند نفر دیگر از نیمکت نشینان استقلال برای خارج کردن او زمین تلاش کنند. فرهاد مجیدی که حاضر نبود از زمین خارج شود، با تلاش‌های ووریا غفوری و سعیدرمضانی چندمرتبه از زمین خارج شد اما دوباره به زمین برگشت و به بگومگو با داور پرداخت و در نهایت در دقیقه 51 با همراهی سرپرست تیم استقلال به روی سکوها رفت.

* در جریان اخراج مجیدی، رمضانی، غلامپور، چشمی و یزدانی نیز اعتراض خودشان را به تیم داوری و ناظران مسابقه اعلام کردند.

* میلاد زکی پور مدافع استقلال که نامش در لیست 18 نفره تیم وجود نداشت، از روی سکوها تماشاگر این بازی بود.

* در اوایل نیمه دوم، تیم فولاد در زمین استقلال صاحب پرتاب اوت شد که گرم کردن تعدادی از بازیکنان در کنار زمین باعث ایجاد اختلال در ادامه بازی شد و آن‌ها با تذکر داور به مکان دیگری رفتند.

* عارف غلامی در دقیقه 55 از داور به علت حرکت خطرناک کارت زرد گرفت و پس از این اتفاق، در حالیکه جلوی دهان خودش را گرفته بود به بالای سر بازیکن فولاد رفت و به بگومگو با او مشغول شد. غلامی در دقیقه 65 نیز به علت اعتراض تند به داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

* فرشاد احمدزاده در دقیقه86 با باقرپور تعویض شد اما هنگام خروج از زمین با بی اعتنایی به بازیکن تازه وارد با او دست نداد و از زمین بیرون رفت.

* پس از سوت پایان بازی نیمکت نشینان فولاد به شادی پرداختند و روی سر جواد نکونام پریدند.

* دیدار دو تیم با برتری 2 بر 1 فولاد خوزستان به پایان رسید.

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ بریدن سر استقلال با هدف پوکر فساد؛ فاصله جدولی به سبک بابا مسعود

هفته هفدهم لیگ برتر/ تساوی فولاد و استقلال در نیمه نخست؛ سیدعلی مافیای فساد داوری در ایران

هفته هفدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ عبور از کرونا با تفکرات کی روشی جواد!

داوران دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل شهر ری قاضی دیدار فولاد و استقلال!

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مهندسی لیگ تکمیل شد؛ گل گهر، استقلال خسته و پر مشکل را برد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار