طاهره

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اعتراض مجیدی حق او است و قرار نیست هر وقت کادرفنی به عملکرد داور اعتراض کرد با کارت قرمز مواجه شود و این از تحمل پایین داور مسابقه بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن بیاتی‌نیا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست استقلال مقابل فولاد و شرایط این روزهای استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  * استقلال طوری بازی کرد که فولاد دوست داشت

بازی بار فنی بالایی نداشت، قابل تشخیص هم بود بعد از این مدت از تعطیلی لیگ، تیم‌ها صد درصد آماده نباشند. در این بازی استقلال طوری بازی کرد که فولاد دوست داشت؛ یعنی استفاده از توپ‌های بلند. در قانون استفاده از توپ‌های بلند دو مهاجم خیلی باید بهم نزدیک باشند و یک مهاجم باید سریعا توپ‌گیری کند که متاسفانه در استقلال این اتفاق رخ نمی‌داد، چون مهاجم قد بلندی در این تیم حضور نداشت.

 * فاصله خطوط در استقلال زیاد است

ایراد دوم بازی استقلال فاصله زیاد خط دفاع با هافبک و خط هافبک با خط حمله بود که باعث می‌شد مالکیت بیشتر با فولاد باشد تا استقلال، اما زمانی که استقلال با دو بازیکن کمتر بازی می‌کرد و خستگی بین بازیکنان زیاد بود بهترین راه مالکیت توپ بود تا تیم حریف را جا به جا کنند که این اتفاق هم رخ نداد.

 * خط دفاع استقلال باید بهتر از اینها عمل کند

در سیستم سه دفاعه، دو بال جلو که مقابل فولاد میلیچ و غفوری بودند باید در زمان دفاع به عقب بازمی‌گشتند و در باکس قرار می‌گرفتند، اما روی گل اول بازیکنان فولاد موفق شدند در محوطه استقلال راحت پاسکاری کنند و هیچ دفاعی از استقلال توپ را قطع نکرد و شوت زیبایی هم زده شد و تبدیل به گل هم شد، خط دفاع استقلال باید بهتر از اینها عمل کند.

 * هر مربی حق دارد از تیمش دفاع کند

هر مربی حق دارد از تیمش دفاع کند و این اتفاق در همه جای دنیا رخ می‌دهد، اما اینکه داور بخواهد به راحتی برای اعتراض کارت قرمز بدهد منطقی نیست. اعتراض در فوتبال وجود دارد و همیشه راه حل اعتراض کارت قرمز نیست، اما متاسفانه دیروز اعتراض‌ها منجر به کارت قرمز شد.

* اخراج کریمی و غلامی جای بحث دارد

روی صحنه اخراج علی کریمی که زیاد مشخص هم نبود به نظر دو اتفاق رخ داده است. یا بازیکن فولاد پیراهن کریمی را گرفته بود و علی برای جدایی از او مجبور شد ضربه‌ای بزند تا خود را جدا کند و واقعا هم مشخص نیست جدا کردن است یا ضربه، اما سوال من این است اگر بازیکن فولاد هم اینکار را انجام می‌داد اخراج می‌شد؟ در خصوص اخراج دوم هم، عارف غلامی با پا ضربه‌ای نزد فقط با دست کمی هول داد که نیازی هم به کارت زرد نداشت. در مجموع هم اخراج کریمی و هم غلامی جای بحث دارد اما انگار داور تحملش خیلی پایین بود.

* بازیکنان و کادرفنی باید آرامش را به این تیم تزریق کنند

من به جواد نکونام تبریک می‌گویم. هم نیمه اول و هم نیمه دوم عالی بازی کردند و در حال حاضر باید در استقلال ایجاد همبستگی شود، مصدومیت‌ها در این تیم زیاد است، اما بازیکنان و کادرفنی باید آرامش را به این تیم تزریق کنند و امیدوارم اختلاف‌نظر‌ها و مسائل شخصی را وارد باشگاه نکنند تا استقلال هم به روز‌های خوبی برسد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

پرویز برومند: مجیدی به خاطر عشق زیاد به استقلال عصبانی شد؛ یک مربی در هر شرایطی باید خودش را کنترل کند

 

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1399-04-08 19:22
نظرات بیاتی نیا متین و منطقی است و خوب قضیه داور و داوری و نقاط ضعف استقلال را تحلیل کرده ،
البته امثال این داور که متاسفانه با این احاطه مافیای لنگ در وزارت لنگی و فدراسیون لنگی و کمیته داوران و کمیته انضباطی ، تعدادشان هم کم نیست ، تحملشآن فقط و فقط در مقابل استقلال و استقلالیها کم است، والا با تیم سوگلی لنگ، چنان مماشات و مدارا و اغماض و سعه صدری از خود نشان میدهند ، انگار کور و کر هستند و نه میبینند و نه میشنوند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار