سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با تمام احترام به مردم خوب جم با سپاهان و تراکتور که بازی نداشتیم که نخواهیم بازی کنیم که عزیزانمان در پارس جنوبی جم اینگونه شلوغ بازی می کنند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت کرده بود در انتهای این جلسه در جمع خبرنگاران در مورد خروجی این نشست، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید

  

* اولین جلسه با حضور اعضای هیات مدیره داشتیم

اولین جلسه با حضور اعضای هیات مدیره داشتیم، آقایان عبدیان و زبده به ما اضافه شدند و از زحمات منزوی هم تشکر کردیم. جناب نظری نیز شستی در شهرداری و شورای شهر داشت و این موضوع را به ما اعلام کرد.

* آنقدر که نگران خانواده‌های بازیکنان هستیم، نگران بازی‌ها نیستیم

مباحث کلی را با دوستان مطرح کردیم. ظرفیت هیئت مدیره به سمت و سوی اقتصادی و حل مشکلات مالی رفته و راهکارهایی داده شد که مورد موافقت عزیزان قرار گرفت. در بحث کرونا، بازیکنان استقلال اذیت شدند و اولین سؤالی که می‌شود سلامتی بازیکنان و دومی سلامتی خانواده‌های‌شان است. آنقدر که نگران خانواده‌های بازیکنان هستیم، نگران لیگ و بازی‌ها نیستیم. این بازیکنان هر شب کنار خانواده‌های‌شان هستند.

* ما آماده سفر به جم بودیم ولی تست بازیکنان مثبت اعلام شد

برای اعزام به جم هواپیمای اختصاصی چارتر گرفتیم و برای برگشت نیز شرایط همین بود. ما تدارکات لازم را اندیشیده بودیم. حفاظت فیزیکی دو روز زودتر به جم رفته بود تا محل استقرار تیم ضد عفونی شود. با توجه به اینکه خوزستان وضعیت قرمز بود، خواهش کرده بودیم که بازی در جای دیگری برگزار شود اما پذیرفته نشد. برای دیدار با پارس نیز این درخواست را مطرح کردیم اما جای سؤال این است که نامه رسمی از شورای تأمین این استان داریم که تیم استقلال نمی‌تواند در هتل جم اسکان یابد. این مسئله نشان می‌دهد نه فقط برای استقلال بلکه برای تیم حریف هم خطرناک است. با این حال، هزینه رفت و برگشت هواپیمای چارتر را پرداخت کردیم. 12 بازیکن نیز در فرودگاه حضور داشتند اما نمونه تست دوم کرونای بازیکنان از سوی بیمارستان مسیح دانشوری مثبت اعلام شد.

 * با سپاهان و تراکتور که بازی نداشتیم که نخواهیم بازی کنیم 

در بالاترین مرجع یعنی بیمارستان مسیح دانشوری تست دادیم. یک مواقعی است که بازی سخت با سپاهان در اصفهان یا تراکتور در تبریز داریم اما در نهایت احترام به تیم جم که درگیر مسائل حاشیه‌ای است، باید بگویم اگر می‌خواستیم بازی نکنیم، هواپیمای چارتر نمی‌گرفتیم و هزینه نمی‌کردیم. در مرحله دوم تست بازیکنانی چون محمد دانشگر و مهدی قائدی و یکی دو بازیکن دیگر مثبت شده است. من خواستم که تیم به جم نرود، چون یک بازی فیزیکی در پیش داشتیم. دوستان در سازمان لیگ اصرار دارند که برحسب پروتکل‌ها راستی‌آزمایی شود. سؤال این است که این راستی‌آزمایی برای تست‌های منفی است یا مثبت؟ طی نامه‌ای به بهاروند اعلام کردیم که از همه بازیکنان باید تست گرفته شود نه بازیکنانی که فقط نمونه تست‌شان مثبت شده است.

  برای دفاع از منافع استقلال به فیفا شکایت خواهیم کرد

شما زیرنویس شبکه خبر را دقت کنید. هر 9 دقیقه یک نفر جانش را از دست می‌دهد. وقتی شورای تأمین استانی می‌گوید وضعیت قرمز است، چه ضرروتی دارد که آنجا بازی کنیم؟ با فرماندار شهر جم صحبت کردیم و گفتم وقتی باید 40 کیلومتر از جم دور شویم تا درگیر کرونا نشویم، چرا اصرار برای بازی در جم داشته باشیم؟ ما از منافع باشگاه دفاع خواهیم کرد و شاید عزیزانی دلخور شوند اما مستنداتی داریم که قطعا برای دفاع از منافع استقلال به فیفا ارسال کرده و کوتاه نمی‌آییم.

  هیئت مدیره خیلی در مسائل فنی ورود پیدا نمی‌کند

هیئت مدیره خیلی در مسائل فنی ورود پیدا نمی‌کند. بیشتر دنبال منافع باشگاه در بخش مالی هستیم.

دیاباته برای سفر به جم همراه تیم حضور داشت

اینکه چرا اجازه سفر دیاباته به فرانسه را داده ایم باید بگویم که فوتبالیست‌ها در برخی مواقع دوران اوج دارند و برخی مواقع مصدوم هستند. این مسئله به کادر فنی ارتباط دارد. ضمن اینکه دیاباته برای سفر به جم همراه تیم حضور داشت.

  راستی‌آزمایی سازمان لیگ به صلاح نیست

ما تمرینات را تعطیل کرده‌ایم. سازمان لیگ چیزی در این زمینه که باید تمرینات را ادامه دهیم به ما اعلام نکرده است. در بحث گرفتن تست، مسئله ریاضی نیست که بگویید دو دو تا، چهار تا می‌شود! وقتی میکروب وارد ریه می‌شود، ممکن است توسط تست PCR دیده نشود. راستی‌آزمایی سازمان لیگ به صلاح نیست و باید از همه بازیکنان و اعضای تیم تست گرفته شود. سلامت خانواده‌های بازیکنان برای ما مهم است.

 12 نفر از بازیکنان و اعضای تیم کرونا گرفته‌اند

12 نفر از بازیکنان و اعضای تیم کرونا گرفته‌اند. پیش از شروع لیگ، طی نامه‌ای از سازمان لیگ خواستیم که به خاطر آسیب‌دیدگی‌های شدید بازیکنان بتوانیم از بازیکنان امید استفاده کنیم که پاسخی دریافت نشد اما اکنون که می‌بینند 12 نفر از تیم ما تست‌ کرونای‌شان مثبت شده است، می‌گویند از 5 بازیکن امید خود استفاده کنیم، پنج بازیکنی که 2 نفرشان در تیم ما کرونا گرفته‌اند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اعتراض سعادتمند به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در پرواز اهواز/ بلیت‌های خریداری شده ما را فروخته اند!

احمد سعادتمند: روزانه مبلغ 40 میلیون از برند باشگاه سود می برند؛ نمی خواهند استقلال نفس بکشد

احمد سعادتمند: مطالبات شیخ و میلیچ را کامل پرداخت کردیم؛ چیزی جز قهرمانی از استقلال نمی‌ خواهم!

پیام احمد سعادتمند در آستانه نهمین سالگرد درگذشت اسطوره/ حجازی بودن و حجازی ماندن آسان نبود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار