حواشی دیدار استقلال و تراکتور

حضور افراد متفرقه در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری بازی با تراکتور سبب اعتراض عوامل تیم میزبان شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و تراکتور از ساعت 21:00 امشب شنبه(21 تیر 99) از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

   

* با تلاش‌های صورت گرفته از سوی سرپرست تیم فوتبال استقلال، کارت بازی آرش داجلری و امیرحسین خدامرادی دو بازیکن تیم امید استقلال برای بازی در رقابت‌های لیگ برتر صادر شد.

* با وجود بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار استقلال و تراکتور برخی افراد متفرقه در جایگاه ویژه بالاتر بازیکنان و سایر اعضای تیم استقلال نشسته بودند که همین موضوع سبب اعتراض استقلالی ها شد.

* آنها ابتدا تصور کردند این افراد از عوامل تیم تراکتور هستند و به همین دلیل از این افراد خواستند در جایگاه مخصوص نیمکت نشین های تیم میهمان بنشینند اما پس از آنکه متوجه شدند ارتباطی با تراکتوری ها ندارند، از آنها خواستند از بازیکنان ذخیره استقلال فاصله بیشتری بگیرند.

* در ثانیه ۵۹ بازی علی دشتی با خطای هند واضح مقابل حسن اکرمی مانع ضد حمله زدن تیم تراکتور شد و به همین دلیل از داور کارت زرد و به این تصمیم داور هم معترض بود. این کارت زرد را می توان جزء سریع ترین اخطارهای این فصل لیگ برتر محسوب کرد.

* شیخ دیاباته پس از چهار بازی و فرشید اسماعیلی پس از ۸ دیدار برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفتند.

* درحالیکه بازی بدون تماشاگر برگزار می شود اما فرزاد مجیدی برادر سرمربی استقلال در جایگاه CIP ورزشگاه نشسته بود.

* مسعود شجاعی که در کنار اشکان دژاگه دیگر کاپیتان ملی پوش تراکتور روی سکو نشسته بود، با فریاد زدن هم تیمی های خود را هدایت می کرد.

* اعتراض دینکا آلین مربی دروازه بان های تراکتور به تصمیم حسن اکرمی در دقیقه ۲۳ بازی سبب شد داور به این مربی رومانیایی کارت زرد نشان بدهد و در ادامه هم ایوب ذوالفقاری سرپرست تبریزی ها به این تصمیم داور معترض شد.

* مسعود شجاعی از دقیقه 25 به کنار زمین آمد تا بدن خود را گرم کند.

* در دقایق اضافی نیمه اول سعید مهری با خطا روی مسعود ریگی جلوی ضد حمله استقلال را گرفت اما اخطار نگرفتن هافبک تراکتور سبب اعتراض بازیکنان و کادرفنی استقلال به حسن اکرمی شد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* مسعود شجاعی بین ۲ نیمه و در زمان گرم کردن بازیکنان تراکتور با ضربه ای به آمبولانس شیشه آن را شکست.

* دراگان اسکوچیچ و دستیارانش برای تماشای بازی در ورزشگاه بودند.

* سر رضا اسدی در دقیقه ۶۰ به دلیل برخورد با شیخ دیاباته شکست. پس از این اتفاق هافبک دفاعی تراکتور با نشان دادن دست خونی خود به داور به اخطار نگرفتن مهاجم مالیایی استقلال واکنش نشان داد و به این موضوع اعتراض کرد.این اتفاق با عصبانیت ساکت الهامی همراه شد.

* مسعود شجاعی پس از ورود به زمین بازوبند کاپیتانی تراکتور را از احسان حاج صفی تحویل گرفت و بلافاصله با فریاد به اکبر ایمانی گفت با داور صحبت نکن.

* کاپیتان تراکتور دو دقیقه پس از ورود به زمین از ناحیه ساق پای راست دچار آسیب دیدگی شد. با این اتفاق شجاعی دقایقی در کنار زمین مداوا شد و لنگان لنگان به زمین بازگشت. با این وجود مصدومیت در حرکات کاپیتان تراکتوری ها مشهود بود.

* در نیمه دوم صدای تماشاگران از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

* در دقایق اضافی نیمه دوم بازی استقلال و تراکتور صحنه ای اتفاق افتاد  که با عصبانیت و اعتراض شدید مسعود شجاعی و ساکت الهامی به حسن اکرمی همراه شد.

* در این لحظه کاپیتان تراکتوری ها با تکل روزبه چشمی متوقف شد اما اعلام نشدن خطا روی شجاعی سبب شد وی با صدای بلند به داور بگوید برایت متاسف هستم.

* همچنین الهامی هم که حسابی از تصمیم داور ناراحت بود با حرکاتی عجیب اعتراض خود را مطرح کرد تا اکرمی پس از لحظاتی به کنار زمین آمده و سرمربی تراکتور را با کارت زرد جریمه کند.

* فرزاد مجیدی پس از دیدن دراگان اسکوچیچ  در جایگاه ویژه سمت سرمربی تیم ملی رفت و با وی عکس یادگاری گرفت.

* مسعود ریگی با دریافت کارت زرد از داور مسابقه با تراکتور دیدار آینده تیمش را از دست داد. ریگی در این فصل در دیدار با تراکتور(بازی رفت) نساجی، ماشین سازی و مسابقه امشب از داوران کارت زرد دریافت کرده است.

* دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ تساوی استقلال و تراکتور در نیمه نخست؛ تیم بدون تمرین بی موقعیت مقابل تراکتور!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ استقلال کرونایی رو در روی تراکتور برای تکمیل پوکر فساد!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ مجید نامجومطلق: وضعیتمان از شرایط اولیه کرونا هم بدتر شده است؛ ریه یکی از بازیکنانمان کاملا درگیر کروناست

داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل گنبد کاووس قاضی دیدار استقلال و تراکتور!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار