نامجو مطلق

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت گفت: ما امروز از دو بازیکن جوان خود استفاده کردیم و به آنها اعتماد کردیم و خوشحالم که مزد اعتماد ما را به خوبی دادند.

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلالدر نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان حضور یافت و در خصوص این بازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * از نظر روحی روانی سبک تر شدیم

خدا را شکر برنده بازی شدیم، مطمئنا از این هفته به بعد بهتر خواهیم شد. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. در بازی هفته قبل هم دیدی با وجود برتری در نیمه دوم به گل نرسیدیم ولی این برد باعث شد تا از نظر روحی روانی سبک تر شویم و در بازی‌های بعدی شرایط ما بهتر خواهد شد.

 * مقابل صنعت نفت نبض بازی را در اختیار داشتیم

ما فاز بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم، به تیم نفت آبادان هم تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند ولی با شناختی که از آنها داشتیم این تیم را راحت از کار انداختیم. در جریان بازی نبض بازی را در اختیار داشتیم و از نظر فنی هم حریف را کنترل کردیم. ما با این سیستمی که امروز اجرا کردیم برد خوبی به دست آوردیم و این برد را به هوادارانی که چند هفته شاهد برد ما نبودند تقدیم می کنیم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد.

 * حمایت‌های هواداران باید از ما ادامه داشته باشد

هواداران استقلال باید بدانند غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد و حمایت‌های آنها باید از ما ادامه داشته باشد. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که 96 دقیقه زحمت کشیدند.

 * خدامرادی و هم داجلیری مزد اعتماد ما را دادند

هم خدامرادی و هم داجلیری امروز در ترکیب ما به میدان رفتند و معتقدم آنها آینده فوتبال ایران هستند. این نفرات قبلا در فهرست تیم ما نبودند ولی الان چند هفته است در تمرینات ما حضور دارند و امروز هم برای ما بازی کردند و مزد اعتماد ما را دادند. قطعا ما اگر باز هم چنین جوانانی داشته باشیم به آنها اعتماد می‌کنیم چون آینده متعلق به  جوان‌ها است.

 * افت قائدی را قبول ندارم

افت قائدی را قبول ندارم چون او هفته به هفته بهتر می‌شود. قائدی هم جزو نفراتی بود که تست مرحله اول کرونای او مثبت شد و در اینگونه موارد باید به این نفرات زمان بدهیم. دیدید که غفوری هم برای بازی از ابتدا مشکل داشت ولی با توجه به نیاز ما برای دقایقی به زمین رفت

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ رقص سامبای آبی پوشان در برزیل؛ استقلال با ارسلان و شیخ ترسناک شد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار