صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به جای اینکه در این شرایط عملکرد کادرفنی را زیر سوال ببریم بهتر است حمایت کنیم و در انتهای فصل وضعیت کادر فنی را ارزیابی کنیم.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم در خصوص وضعیت باشگاه استقلال و نتایج استقلال در این هفته ها، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال مقابل نفت بازی خوبی کرد

استقلال نسبت به بازی‌های قبلی در آبادان بهتر بازی کرد که  این امر هم به دلیل بازگشت برخی بازیکنان در فاز هجومی به ترکیب اصلی بود.فرشید اسماعیلی با بازی خوبی که انجام داد موقعیت‌های زیادی را برای مهاجمان تیم ایجاد کرد. شیخ دیاباته هم نشان داد به مرور به روزهای خوبش نزدیک می‌شود. ارسلان مطهری نیز در دقایقی که در زمین حضور داشت، مثمرثمر بود.

* هر تیمی فاز هجومی اش خوب باشد نتیجه می گیرد

وقتی تیمی در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته باشد نتیجه هم می‌گیرد. با بازگشت دیاباته و اسماعیلی به ترکیب تیم و آمادگی سایر بازیکنان، آبی‌پوشان موقعیت‌های زیادی خلق کردند و دو گل هم زدند. نکته حائز اهمیت این است که گلی هم دریافت نکردند، هرچند کار دفاعی تیم هم ایراداتی داشت و کادر فنی باید برای رفع آن تلاش کند.

* استقلال شانس خوبی برای سهمیه آسیا دارد

با توجه به نتایج سایر تیم‌ها و اینکه آبی‌پوشان یک بازی عقب‌افتاده هم دارند، این تیم شانس خوبی برای کسب سهمیه آسیا دارد. شاگردان مجیدی اگر بازی که مقابل صنعت نفت انجام دادند در بازی‌های باقیمانده هم به نمایش بگذارند می‌توانند موفق به کسب سهمیه شوند.

* وقتی پول نداریم بازیکن خارجی نگیریم

امیدوارم که حرف‌های مسئولان باشگاه صحت داشته باشد و محرومیتی برای استقلال به وجود نیاید. به نظر من وقتی باشگاه‌های ما پول ندارند نباید مربی و بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. باشگاه‌های ما پول زیادی به بازیکنان خارجی پرداخت می‌کنند که اکثرشان کیفیت لازم را ندارند، در صورتی که می‌توانیم پول چند بازیکن بی‌کیفیت را صرف یک بازیکن خوب کنیم تا بتواند کار را برای تیم در بیاورد. استقلال اگر محروم شود شاید مجبور به استفاده از جوانانش شود و به قول معروف نان بازویش را بخورد و دست از هزینه‌های هنگفت برای جذب بازیکن خارجی بردارد.

* مجیدی از بازیکن های جوان استفاده کند

استقلال در دو سال گذشته مجبور شد با شفر و استراماچونی قطع همکاری کند که هزینه‌های زیادی برای باشگاه در پی داشت. این هزینه‌های هنگفت را می‌توانیم برای آکادمی و بازیکنان جوان تیم صرف کنیم. در چند سال گذشته بازیکنان جوان زیادی به تیم اضافه شدند و در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم می‌توانند قابلیت‌های‌شان را نشان دهند. به نظر من کادر فنی باید در این چند بازی از جوان‌ترها استفاده کند تا تجربه کسب کنند. شاید همین جوان‌ها در جام حذفی و فصل آینده به کار تیم بیایند.

* آخر فصل در مورد عملکرد مجیدی قضاوت کنیم

در حال حاضر نباید درباره عملکرد فنی مجیدی صحبت کنیم. الان همه باید از سرمربی تیم حمایت کنند تا تیم نتیجه بگیرد. در پایان فصل می‌توانیم نسبت به نتایج تیم عملکرد مجیدی را قضاوت کنیم.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

صادق ورمزیار: نیمکت قوی‌تر نشود نیم فصل دوم به مشکل می‌خوریم؛ انتظار هوادارن باید معقول باشد!

صادق ورمزیار: باید به شرایط بد روحی استقلال پایان دهیم؛ تغییر سرمربی نه" استقلال به شوک نیاز دارد!

صادق ورمزیار: نکته مهم در دربی مسائل روحی و روانی است؛ احتمالا اشتباهات داوری در دربی زیاد است

 صادق ورمزیار: یک هافبک باتجربه می تواند آرامش را به استقلال بازگرداند؛ اختلاف استراماچونی و فتحی باید هر چه زودتر برطرف شود

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار