مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نورافکن باید حرمت بزرگترها را نگه دارد و یادش باشد که از استقلال به سپاهان رسیده و اسمی برای خود دست و پا کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در مورد نتایج هفته بیست و هفتم لیگ برتر،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

نتایج هفته بیست و هفتم لیگ برتر

شرایط در جدول به گونه ای شد که بالانشین های جدول اکثرا با تساوی کارشان به پایان رسید و به نوعی همه برای استقلال بازی کردند. با پیروزی استقلال برابر سپاهان، شانس این تیم نسبت به دیگر تیم ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بیشتر شد اما این تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و نیاز است که مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان جدید هر چه زودتر اقدام کنند.

* عملکرد استقلال برابر سپاهان؟

در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم. هر دو تیم بیشتر محتاط بودند و نتوانستند یک بازی جذاب و فنی را به نمایش بگذارند اما با شروع نیمه دوم استقلال کاملا سوار بر بازی شد و توانست از هوشیاری کریمی و دیاباته استفاده کرده و گل اول را به ثمر برساند. کریمی این روزها از آمادگی بالایی برخوردار است و بازی های قابل قبولی از خود ارائه می دهد و دید بالای او باعث شد تا استقلال بتواند گل اول را وارد دروازه سپاهان کند. البته نباید از نقش دیاباته هم به سادگی بگذریم

* عملکرد سپاهان برابر استقلال؟

نبود قلعه نویی در کنار زمین تأثیرات منفی بروی تیم داشت. حضور سرمربی باعث می شود که بازیکنان گوش به فرمان او باشند و نکاتی که یادآوری می کند را در زمین پیاده کنند. البته آوردن مهدی کیانی به خط دفاعی تاحدودی عملکرد هافبک های استقلال را تضعیف کرده بود و ما دیدیم بعد از گل دوم استقلال، او به جای خود بازگشت و بارها با پاس های خوب برای استقلال دردسر ساز شد.

* گل به خودی شایان مصلح مدافع سپاهان؟

سالها فوتبال بازی کردم. هیچ بازیکنی نمی خواهد برابر حریف بازی ضعیفی از خود به نمایش بگذارد. با توجه به اتفاقاتی که برای مصلح به وجود آمده بود بهتر بود در این بازی به میدان نمی رفت. او بر روی هر دو گل استقلال مقصر بود. یک پنالتی داد و یک گل به خودی هم زد و سپاهان از حضور او در زمین ضرر کرد. البته باید مسئولان باشگاه سپاهان خصوصا کادر فنی این بازیکن را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل بازگردانند که او بتواند در بازی های آینده به تیم خود کمک کند.

* رفتار امید نورافکن هافبک سپاهان؟

نورافکن باید بداند که فوتبال را از کجا شروع کرده است. او باید حرمت بزرگترها را نگه دارد و یادش باشد که از استقلال به سپاهان رسیده و اسمی برای خود دست و پا کرده است. بنابراین باید به تیم سابقش احترام بگذارد و در بازی برابر استقلال رفتارهای بدی از خود به نمایش نگذارد. حرکت نورافکن با ورویا غفوری در شأن یک فوتبالیست حرفه ای نبود.

* عملکرد حسین حسینی دروازه بان استقلال؟

سید روز خوبی را برابر سپاهان داشت اگرچه یک گل خورد اما بارها دروازه استقلال را بسته نگاه داشت. اخراج آرش رضاوند هم باعث شد تا فشار بیشتری بر دروازه استقلال باشد خصوصا بعد از گل اول سپاهان که آنها دنبال زدن گل تساوی بودند حسینی بارها با عملکردهایش باعث شد تا دروازه استقلال تا پایان دیدار بسته بماند.

* صحبت پایانی؟

سه بازی برای استقلال تا پایان فصل باقی مانده، درست است که در حال حاضر شرایط آبی پوشان نسبت به سپاهان، تراکتور و شهرخودرو بهتر است اما اگر هوشیار نباشد به راحتی جایگاه خود را از دست داده و شاید نتواند سهمیه لیگ برتر قهرمانان آسیا را به دست آورد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار