چند خبر کوتاه از استقلال

باشگاه استقلال با یک برند معروف برای اسپانسری پشت پیراهن خود به توافق رسید و به زودی قرارداد 50 میلیاردی را امضاء خواهد کرد.   

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال با یک برند معروف برای اسپانسری پشت پیراهن خود به توافق رسید.

                             

* توافق 50 میلیاردی باشگاه استقلال با اسپانسری جدید

باشگاه استقلال برای تبلیغات 50 میلیارد تومانی پشت پیراهن خود با یکی از اسپانسرها به توافقات اولیه رسیده و قرار است به‌زودی قرارداد همکاری بین طرفین امضا شود


  

*اسامی ۲۰ بازیکن استقلال در مصاف با شهرخودرو مشخص شد

اسامی بازیکنان استقلال برای سفر به مشهد مقدس و بازی با تیم شهر خودرو بدین ترتیب است:

سید حسین حسینی، حسین پورحمیدی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش داجلیری، عارف غلامی، سینا خادمپور، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، هرویه میلیچ، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، ارسلان مطهری، محمد بلبلی و امیرحسین خدامرادی.


  

* آغاز کار سعادتمند برای تمدید قرارداد با بازیکنان

گفته می شود سعادتمند در اولین گام مذاکراتی با فرشید باقری و روزبه چشمی انجام داده و پیشنهاد خود را به آنها ارائه کرده است. قرار شده این دو بازیکن ظرف روزهای آینده جواب نهایی را برای تمدید قرارداد به باشگاه بدهند. همچنین سایر بازیکنان استقلال هم قرار است ظرف روزهای آینده با مدیرعامل باشگاه پای میز مذاکره بنشینند.


 

* غایبان استقلال برای سفر به مشهد مشخص شدند

در سفر استقلال به مشهد، آرش رضاوند به دلیل محرومیت، علی دشتی به دلیل مصدومیت، شاهین طاهرخانی، زکریا مرادی و محمد عابدی حضور نخواهند داشت. عظیم گوک نیز به کرونا مبتلا است و فعلا در قرنطینه به سر می‌برد و فردین رابط نیز در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد که البته او نیز به کرونا مبتلا شده و فعلا نمی‌تواند تیم استقلال را همراهی کند. داریوش شجاعیان نیز با توجه به عدم صدور مجوز توسط سازمان لیگ حق همراهی استقلال را نخواهد داشت.

 


 

* راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت طلب بویان و شفر مشخص شد

باشگاه استقلال با فیفا رایزنی کرده است که تا 200 هزار دلار از محل درآمدهای خود را به طلب بویان اختصاص دهد و مابقی را خودش پرداخت کند تا محرومیت آبی‌پوشان از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی برداشته شود.
علاوه بر این وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین استقلال طلب 620 هزار دلاری دارد. باشگاه استقلال با توجه به فرصت یک هفته‌ای برای پرداخت طلب شفر، از طریق یکی از اسپانسرها و همچنین تأمین منابع مالی لازم 750 هزار دلار طلب بویان و شفر را پرداخت کند تا دیگری خطری متوجه باشگاه استقلال نباشد.

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ یاغی آرام شد؛ پرورش مربیان جوان قدم بعدی سعادتمند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار