صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید سیستم دفاعی تیم ترمیم شود، در غیر این‌صورت شاهد ناکامی استقلال خواهیم بود.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، درباره تساوی 2 - 2 استقلال در خانه ی شهر خودرو، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* تساوی شهرخودرو و استقلال؟

به نظرم بازی خوبی نبود. هر دو تیم برای کسب یک امتیاز به میدان رفته بودند و می‌خواستند حداقل نتیجه را بگیرند و به همین دلیل هم بازی خوبی از آب درنیامد. به نظرم مهره‌های بسیار خوبی در ترکیب هر دو تیم حضور داشتند، اما شاهد طرح و برنامه خاصی نبودیم و سرانجام هم نتیجه مساوی شد.

* گلی که استقلال پس از به ثمر رساندن گل دوم توسط دیاباته دریافت کرد؟

همیشه گفته می‌شود که پنج دقیقه بعد از گلزنی تیم، دقایقی طلایی محسوب می‌شود و باید در همان مدت زمان کوتاه، شرایط و نتیجه به دست آمده حفظ شود، اما استقلال در رسیدن به این هدف ناکام بود و نتوانست از فرصتی که برای کسب برتری به دست آورد، استفاده کند. به نظرم استقلالی‌ها تمرکز لازم را نداشتند و با وجود آنکه می‌خواستند و می‌توانستند سه امتیاز را بگیرند، اما برنامه لازم را نداشتند.

* صحبت پایانی؟

متأسفانه استقلال برنامه لازم را برای حفظ نتیجه و انجام کامل امور دفاعی نداشت. در این بازی باز هم مشخص شد که دفاع تیمی استقلال مشکل دارد و این مسئله نشان می‌دهد که اگر فرهاد مجیدی قصد دارد با این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه لازم برسد، باید سیستم دفاعی تیمش را ترمیم کند، در غیر این‌صورت شاهد ناکامی استقلال خواهیم بود.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ یک امتیاز حساس سوغات فرهاد پُر اشتباه از مشهد، کرونایی های استقلال همچنان استراحت مطلق!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار