شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صحبت های پیروانی گفت: بعضی ها عادت کرده اند که با حرف زدن خودشان را مطرح کنند و بدنبال حاشیه سازی باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* دربی نود و دوم؟

باید بگویم که خوشبختانه یا متاسفانه باز هم به پرسپولیس برخورد کردیم. البته تاسف من بیشتر در این است که چرا این دو تیم در فینال با یکدیگر بازی نمی کنند زیرا دربی در فینال جذاب تر و هیجان انگیز تر بود اما حالا قسمت این بوده که دو تیم در نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

* شانس کدام یک از دو تیم برای پیروزی در این دیدار بیشتر است؟

از این دیدار یک تیم سربلند بیرون خواهند آمد. همین مسئله باعث خواهد شد که حساسیت ها بالا ببرد. استرس ها زیاد شده و به طبع اشتباه هم وجود خواهد داشت. هر تیمی که بازنده باشد از گردونه رقابت حذف می‌شود. بنابراین شرط اصلی دو تیم احتیاط است و با تجربه ای که از جام حذفی وجود دارد. هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده این بازی خواهد بود.

خیلی زود است که بخواهیم در مورد تاکتیک دو تیم در این بازی صحبت کنیم. زمان زیادی تا شروع این دیدار باقی مانده و هر دو تیم باید دو بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آمادگی نفرات تیم چگونه است. آیا مصدومیتی ناخواسته پیش می آید و یا اتفاقاتی بوجود خواهد آمد که دو تیم نتوانند از مهره های اصلی شان استفاده کنند.

* صحبت های افشین پیروانی بعد از قرعه کشی جام حذفی که گفته بود امیدوارم اتفاقات غیرمنتظره رخ ندهد؟

بعضی ها عادت کرده اند که با حرف زدن خودشان را مطرح کنند و بدنبال حاشیه سازی باشند. بنابراین اصلا نباید به آنها توجهی کرد و اعتقاد دارم کادر فنی استقلال ابتدا تمرکزش را بر روی بازیهای باقیمانده در لیگ بگذارد و سپس آماده دربی ۹۲ شود.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

بازی های رنگارنگ "پیروزی" دو هفته قبل از زدن سوت آغاز مسابقه؛ وحشت در اردوگاه سرخ!

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی 1398/99: انتقام از بابا مسعود و یارانش به جام حذفی رسید

مرحله 1/4 جام حذفی/ دبل شیرین فرهاد مقابل امیرخان؛ صعود بزرگ استقلال در غیاب ستاره‌ها

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار