مجید نامجو مطلق

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پیکان گفت: تساوی طبیعی بود زیرا حضور 6 بازیکن پیکان در خط دفاعی کار مهاجمان ما را برای گل زدن سخت می کرد.

     

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پیکان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* در بدترین زمان گل بدی دریافت کردیم 

ما به دشواری این بازی واقف بودیم و می‌دانستیم پیکان به امتیاز این بازی نیاز دارد. پیش بینی کرده بودیم که پیکان مقابل ما دفاع خواهد کرد. در 20 دقیقه ابتدایی شروع خوبی نداشتیم، در بد زمانی گل خوردیم و گل بدی هم دریافت کردیم، همین موضوع شیرازه تیم ما را به هم ریخت.

* در آخرین بازی محکوم به برد هستیم 

بعد از گل حمله کردیم و گل زدیم و در نیمه دوم برای قطعی کردن نایب قهرمانی حمله کردیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در شرایط فعلی در آخرین بازی محکوم به برد هستیم و ان شاا‌الله به هدفمان می‌رسیم.

* پیکان با 6 بازیکن دفاع می کرد و کار ما سخت شد 

بدن بازیکنان خسته بود اما بیشتر از اینکه بدنی مشکل داشته باشیم نوع بازی پیکان کار ما را سخت کرد. ما به راحتی نمی‌تواستیم پشت دفاع پیکان صاحب توپ شویم چون تراکم زیادی به وجود آورده ‌بودند.آنها با 6 بازیکن دفاع می‌کردند و این کار ما را مشکل کرده بود.

* یک امتیاز هم در هفته اخر می‌تواند به ما کمک کند

بازیکنان ما تلاش خود را کردند با وجود اینکه فاصله بازی‌ها کم است و همین موضوع روی کیفیت تیم تاثیر داشت اما بچه‌ها زحمت خود را کشیدند. پیکان 5 بازی نباخته بود و به هر حال این یک امتیاز هم در هفته اخر می‌تواند به ما کمک کند.

* غفوری از تعویض نه از شرایط بازی گلایه داشت! 

اصلا اینطور نبود که غفوری از تعویض ناراحت باشد، غفوری از شرایط بازی گلایه داشت و قبل از بازی احساس درد هم می‌کرد.ما در این فکر بودیم که به او یک بازی استراحت بدهیم اما به خاطر شرایط تیم از او استفاده کردیم، همانطور که دیدید به شیخ دیاباته هم بازی دادیم.غفوری از وضعیت بازی ناراحت بود نه به خاطر تعویضش.

* بازی بعدی برنده شویم دیگر نیاز به هیچ نتیجه ای نیست

قطعا شرایط ما بهتر است، ما با تفاضل گل دوم هستیم، تراکتور هفته آخر با فولادی بازی دارد که به دنبال سهمیه است. اگر ما در بازی هفته آینده برنده شویم دیگر نیازی به هیچ نتیجه‌ای نداریم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

 هفته بیست و نهم لیگ برتر/ نشانی از تیم رویایی فرهاد نبود؛ پارک پیکان در مسیر آسیایی

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ نامجو مطلق: شیخ دیاباته اصرار دارد که به استقلال کمک کند؛ خیلی لازم نیست وارد بازار نقل‌وانتقالات شویم

داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و پیکان!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ یک امتیاز حساس سوغات فرهاد پُر اشتباه از مشهد، کرونایی های استقلال همچنان استراحت مطلق!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار