قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با بازی های که در هفته های اخیر از استقلال دیدم به نظرم شانس این تیم برای پیروزی در دربی بیشتر از تیم پرسپولیس خواهد بود. 

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در خصوص پیروزی استقلال مقابل شاهین و نایب قهرمانی استقلال در این فصل، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* اگر بعضی اتفاقات پیش نمی آمد استقلال قهرمان می شد

در این دیدار شاهد عملکرد خوب تیم بودیم که با برتری چهار بر یک به اتمام رسید. استقلال البته هنوز ضعف‌هایی دارد، اما وقتی بتواند در بازی‌هایش تعداد گل‌های بیشتری به ثمر برساند، عملکردی موفقیت‌آمیز خواهد داشت.نه تنها بازی با شاهین بلکه استقلال در چند هفته اخیر بسیار خوب ظاهر شده و توانسته در لیگ و همچنین جام حذفی به خوبی پیشروی کند. شاید اگر برخی اتفاقات پیش نمی‌آمد، نتایج استقلال در این فصل درخشان‌تر هم می‌شد، ولی با توجه به وضعیت تیم و باشگاه در فصل جاری، همین نتایج هم جای تعریف دارد به خصوص که آنها در مرحله قبلی جام حذفی، تیم مدعی سپاهان را حذف کردند و در تمام پست‌ها عملکردشان عالی بود. این موضوع نشان دهنده کیفیت فنی بالای استقلال است.

استقلال و پرسپولیس باید احتیاط را سرلوحه کار خود قرار بدهند

فکر می‌کنم بازی به خاطر حساسیتی که برای هر دو تیم وجود دارد، جذاب شود. استقلال و پرسپولیس باید احتیاط را سرلوحه کار خود قرار بدهند. به هر حال باید قبول کنیم که بازی سختی پیش‌روی استقلال است، اما اگر این تیم در شرایط روحی و روانی خوبی قرار بگیرد و بازیکنان، همه اتفاقات گذشته را فراموش کنند و با تمام تمرکز خود مقابل پرسپولیس به میدان بروند، نتیجه خوبی به دست می‌آورند.

 * شانس برد استقلال در دربی جام حذفی بیشتر است

معمولا در دربی‌ها، این موضوع مهم نیست که کدام تیم قوی‌تر یا ضعیف‌تر است. حتی قهرمانی یا پیروزی در دیدار‌های قبلی هم چندان اهمیتی ندارد؛ هر تیمی که بتواند از فرصت‌هایش در طول بازی نهایت استفاده را ببرد و کمترین اشتباه را داشته باشد، برنده دربی می‌شود. با توجه به اتفاقاتی که شاهدش بودیم، من شخصا فکر می‌کنم بازی‌های اخیر ثابت کرده شانس برد استقلال در دربی جام حذفی از پرسپولیس بیشتر است. امیدوارم استقلال با ارائه یک بازی خوب و تاکتیکی، پرسپولیس را شکست بدهد و به فینال جام حذفی صعود کند تا برای کسب یک جام دیگر و هدیه دادن آن به هواداران آماده شود.

 * امیدوارم نبود دانشگر و باقری هیچ آسیبی به تیم وارد نکند

همه ما این موارد را می‌دانیم، اما این موضوع بستگی به فرهاد مجیدی سرمربی تیم ربط دارد که حاشیه‌های استقلال را چطور جمع کند. فرهاد صلاح دانسته که عذر دو بازیکن تیمش را به خاطر بی‌انضباطی بخواهد و امیدوارم این تصمیم در نهایت به نفع تیم باشد و نبود محمد دانشگر و فرشید باقری هیچ آسیبی به تیم وارد نکند.

  

اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

هفته سی ام لیگ برتر/ پایانی خوش سوار بر بال شاهین؛ شیخ آقای گل، باشو آقای پاس!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار