محمد دانشگر و باقری

محمد دانشگر و فرشید باقری دو بازیکن تیم استقلال که به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات منع شده بودند با ابراز ندامت و بخشش سرمربی آبی ها اجازه بازگشت به اردوی استقلالی ها را پیدا کردند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد دانشگر و فرشید باقری که به دلیل بی انضباطی از تمرینات استقلال منع شده بودند با ابراز ندامت خود و بخشش  سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران به اردوی آبی پوشان بازگشتند.

 

محمد دانشگر در گفتگو با سایت باشگاه استقلال پیرامون اتفاقات رخ داده توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

بعد از بازی با پیکان در فضای مجازی مطلبی را نوشتم که متاسفانه باعث دلخوری به حق هواداران و کادرفنی شد. البته من به آن‌ها حق می‌دهم و بابت آن مطلب عذرخواهی می‌کنم. آن مطلب روی یک واکنش احساسی و نه منطقی، منتشر شد و بعد از چند ساعت متوجه اشتباهم شدم.

من برای رسیدن به پیراهن استقلال زحمت کشیده‌ام و قدر این پیراهن را می‌دانم. امروز تیم استقلال نیازمند همدلی است و من به عنوان عضو کوچک خانواده استقلال، صمیمانه بابت کاری که کردم و باعث رنجش هواداران شدم، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم اگر کادرفنی صلاح بدانند، بتوانم در بازی‌های پیش روی به تیمم کمک کنم تا دل هواداران را شاد کنم.


 

فرشید باقری در گفتگو با سایت باشگاه استقلال پیرامون بی انضباطی و منع تمرین توسط سرمربی آبی ها توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

من خودم را سرباز استقلال می‌دانم و بابت اتفاق افتاده متاسف هستم. بابت اتفاق رخ داده عذرخواهی می‌کنم و حقیقتا یک سوتفاهم برایم ایجاد شد. مطمئنا همه ارکان باشگاه، از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و تدارکات به دنبال موفقیت تیم هستند و من هم دوست دارم با تمام وجود در این مسیر قرار بگیرم و دل هواداران را شاد کنم.

من با تمام وجودم در خدمت استقلال هستم و اگر کادرفنی و آقای مجیدی صلاح بدانند، در خدمت تیم خواهم بود و تلاش می‌کنم اشتباهم را در زمین جبران کنم. همانطور که گفتم خودم را سرباز استقلال می‌دانم و قدر این پیراهن را می‌دانم. امیدوارم تیم استقلال چه با من و چه بدون من بتواند در بازی‌های باقی مانده دل هواداران را شاد کند، چون این موضوع هدف همه ماست.


 

به گزارش استقلال نیوز، پس از ابراز ندامت دو بازیکن حاشیه ساز استقلال فرهاد مجیدی نیز با بازگشت آنها به تمرینات موافقت کرد.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

پیرو درخواست بزرگان و بازیکنان باتجربه تیم فوتبال استقلال و اعضای کادرفنی این تیم از سرمربی آبی‌ها، فرهاد مجیدی با بازگشت محمد دانشگر و فرشید باقری به تمرینات تیم فوتبال استقلال موافقت کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

با نظر فرهاد مجیدی/ محمد دانشگر دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار