مجید نامجو مطلق

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: در نیمه نخست اگر تمرکز کافی داشتیم باید سه گل می زدیم.

     

 به گزارش استقلال نیوز، نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* خطا روی فرشید گرفته نشد و همان توپ برای حریف گل شد 

قبل از هر چیزی باید به هواداران خوب استقلال تبریک بگویم که جای‌شان خالی بود. در نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و به گل رسیدیم. سه موقعیت داشتیم که متاسفانه از دست دادیم و در پایان نیمه اول با یک گل بیرون آمدیم.در نیمه دوم با وجود اینکه توصیه کرده بودیم بازی را کنترل کنید، اما متأسفانه روی خطایی که فکر کنم روی فرشید اسماعیلی صورت گرفت و خطای او اعلام شد، گل را 10 نفره خوردیم.

 * در نیمه اول باید سه گل می‌زدیم

باید به بازیکنان استقلال تبریک بگویم که 120 دقیقه باغیرت بازی کردند. قبل از بازی سه مصدوم داده بودیم در جاهایی که نقطه قوت‌های استقلال بودند. سیستم ما 1-3-2-4 بود تا بتوانیم به حریف ضربه بزنیم. در بحث مالکیت خوب عمل کردیم و دو گل زدیم. در نیمه اول باید سه گل می‌زدیم، اما نتوانستیم. می‌دانستیم پرسپولیس یک گل عقب است و در شروع نیمه دوم حمله خواهد کرد. به همین خاطر به بازیکنان توصیه کردیم بازی را کنترل کنند تا پرسپولیس به دروازه استقلال نزدیک نشود، اما روی خطای اسماعیلی و همان نقطه‌ای که او بیرون آمد، گل خوردیم.

 *نگران نبودیم چون سیدحسین حسینی را داشتیم

پس از آن بازی به سمت تعادل پیش رفت و دو تیم احتیاط را ترجیح دادند تا دروازه‌شان باز نشود. متأسفانه دقیقه 88 روی غفلت گل دوم را خوردیم، اما خیلی خوب به بازی برگشتیم و گل دوم را زدیم. با وجود اینکه برای گل سوم تلاش می‌کردیم، اما باز خیلی نگران نبودیم. می‌دانستیم درون دروازه سیدحسین حسینی را داریم که می‌تواند خوب کار کند.

 * تراکتور تیم بسیار خوب و پر ستاره‌ای است

تراکتور تیم بسیار خوب و پر ستاره‌ای است. قطعا بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و با توجه به اینکه بازی به 120 دقیقه کشیده شده، باید ریکاوری خوبی برای فینال داشته باشیم. برنامه‌ریزی کاملی برای فینال انجام می‌دهیم تا امسال یک جام گرفته باشیم.

* امیدوارم در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم

در صورت قهرمانی ما قطعا می‌توانیم دربی سوپر جام را برگزار کنیم، اما اگر برگزار شود، به حضور ما در آسیا لطمه می‌زند. در آسیا به فکر صعود هستیم، با اینکه می‌دانیم یک روز هم نمی‌توانیم به بازیکنان استراحت دهیم. امیدوارم در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

* حیدری می توانست ضاوت بهتری داشته باشد

حیدری از داوران خوب ما است، اما در برخی از صحنه‌ها تمرکز نداشت، به خصوص در صحنه‌ای که گل تساوی را دریافت کردیم. احترام زیادی برای این داور قائل هستیم، اما می‌توانست قضاوت خوبی انجام دهد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس ۶تایی شد؛ استقلال برای رفتن به فینال داور را هم به زانو در آورد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار