پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: استقلال مستحق برد در 90 دقیقه بود و اگر شانس و اقبال با پرسپولیسی ها همراه نبود کار این تیم در وقت های قانونی تمام می شد. 

 

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با فارس در خصوص پیروزی استقلال در دربی و صعود این تیم به فینال جام حذفی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال مستحق برد در 90 دقیقه بود

به نظرم بیشتر از همه، هواداران دو تیم از یک بازی جذاب لذت بردند. استقلال مستحق برد در 90 دقیقه بود اما شانس و اقبال با پرسپولیس همراه بود که تا دقایق پایانی نتیجه به سود این تیم بود. پس از آن استقلال گل مساوی را زد و بازی به وقت اضافه کشیده شد و سپس در ضربات پنالتی تیم استقلال به آنچه که استحقاقش را داشت رسید.

 * بد بودن استقلال در نیمه دوم طبیعی بود

اصولاً در بازی‌های استقلال و پرسپولیس چنین اتفاقی می‌افتد که یک تیم یک نیمه را خوب بازی کند و یک نیمه را بد. وقتی تیمی در نیمه اول نتیجه می‌گیرد، به خاطر شرایط روحی و روانی برای حفظ نتیجه این اتفاق می‌افتد. تیم مجیدی هم از این قاعده مستثنی نیست. شرایط روانی بچه‌ها به سمتی رفت که بازی را با همین نتیجه و به این شکل به پایان برسانند. متأسفانه 2 گل خوردند و عقب افتادند اما در حدود 20 دقیقه آخر بازی سراپا هجومی شدند و در نهایت استقلال به گل مساوی رسید.

 * قضاوت خوب و نرمالی انجام شد

داوری هیچ ایرادی نداشت، قضاوت خوب و نرمالی انجام شد و من اشتباه خاصی را از تیم داوری ندیدم.

 * حسینی باید روی گل دوم عملکرد بهتری می داشت

حسینی گل اول را در شرایطی خورد که مقابلش بسته بود و دید نداشت اما روی گل دوم اگر سرجای خودش بود می‌توانست توپ را بگیرد، هرچند توپ به جایی رفت که مهارش سخت بود.

  * حتما یک روز به تمرین استقلال می روم

سعی می‌کنم حتما یک روز به تمرین استقلال بروم ولی اگر نتوانستم از همین راه دور دست‌شان را می‌بوسم و خسته‌ نباشید می‌گویم.

  * بخاطر دل هواداران از تیم حمایت می کنم

همه این کار‌ها را به خاطر دل هواداران انجام می‌دهم. چون چند سالی است که تیم قهرمان نمی‌شود، جایگاه مناسبی ندارد یا در دربی‌ها موفق نبوده و هوادار لطمه خورده است. اما به هر حال به آن‌ها تبریک می‌گویم و اگر شرایطی پیش بیاید حتماً در تمرین استقلال از بازیکنان تشکر می‌کنم.

  * قهرمان جام حذفی از دل دربی در آمد

به نظر من قهرمان جام حذفی از دل این بازی در می‌آمد. یعنی برنده این بازی می‌تواند قهرمان جام حذفی شود و حالا بدون شک شانس قهرمانی، بیشتر برای استقلال است.

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس ۶تایی شد؛ استقلال برای رفتن به فینال داور را هم به زانو در آورد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار