سعادتمند

طبق اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال تا زمان تسویه حساب با شفر آلمانی حق هیچگونه عقد قرارداد با بازیکنان مد نظر را نخواهد داشت.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بارها در طی ماه های اخیر اعلام کرد خبر بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی استقلال کذب محض است و استقلال با پرداخت بدهی بویان می تواند قراردادهای جدید خود را ثبت کند.

اما فدراسیون فوتبال در اطلاعیه اعلام کرد باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات شفر آلمانی پنجره نقل انتقالاتی خود را بسته خواهد دید.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است:

به اطلاع می رساند پیرو دو شکایت صورت گرفته،باشگاه استقلال با پرداخت مطالبات پرونده بویان بازیکن سابق خود را بست.

این در حالی است که پرونده وینفرد شفر همچنان پابرجاست و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا تعیین تکلیف پرونده و پرداخت مطالبات وی بسته خواهد ماند.

گفتنی است فدراسیون فوتبال در دو نامه به مورخ 99/5/15 و 99/5/23 محرومیت نقل و انتقالات را بابت پرونده شفر و بر اساس نامه دریافتی از فیفا به باشگاه استقلال ابلاغ کرده بود.

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند که با مدیریت ضعیف خود یک جام قهرمانی را از استقلال گرفت این بار هم تقویت تیم در بازی های آسیایی و احتمال کسب ستاره سوم(طبق وعده های خودش!) را از استقلال و هوادارانش گرفت.

استقلال این روزها نه خرید بازیکنی آنچنانی داشت و نه تمدید قرارداد بازیکنان اصلی اش تا کمی تسکین دهنده ناراحتی هواداران باشد.

مدیرعامل استقلال که با وعده بازگشت استراماچونی یک جام را از استقلال گرفت مطمئنا باز هم پشت نام مربی ایتالیایی مخفی خواهد شد و با بازی با نام استرا حماقت خود و هیات مدیره بی خاصیت آبی ها را لاپوشانی خواهد کرد. 

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: محرومیت استقلال از پنجره نقل انتقالات شایعه است؛ 90 درصد طلب بویان آماده پرداخت است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار