صمد مرفاوی

سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال گفت: مدیران استقلال برای دومین بار با اسم استراماچونی با احساسات هواداران بازی کردند و زمان را از استقلال گرفتند. 

 

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال و وضعیت این تیم پیش از بازی الشرطه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

  * رفتار اشتباه مدیران چند سال است تکرار می شود

استقلال در چند سال اخیر به این وضعیت عادت کرده و همیشه قبل از شروع فصل سرمربی مشخص نیست و تیم هم بدون نظر سرمربی بسته می‌شود. حالا مدیران می‌گویند که برای جذب بازیکنان جدید با برخی صحبت می‌کنند و مشورت می‌گیرند که این هم درست نیست چون آنها قرار نیست سرمربی استقلال باشند و بازیکنان جدید باید با نظر سرمربی انتخاب شوند. مدیران استقلال پارسال هم چنین شرایطی را رقم زند و تیم را بستند و تحویل استراماچونی دادند.

 * هیچ‌کس برای استقلال مشکل و حاشیه درست نمی‌کند

هیچ‌کس برای استقلال مشکل و حاشیه درست نمی‌کند؛ نه هواداران، نه رسانه‌ها و نه پیشکسوتان. استقلال خودش برای خودش مشکل درست می‌کند، همین کارها و تصمیمات غیرحرفه‌ای برای استقلال مشکل درست می‌کند و نباید در جایی بیرون از باشگاه دنبال ریشه این مسائل بگردیم. شما دیدید که وقتی استراماچونی در نیم‌فصل جدا شد، استقلال چگونه چند بازی را از دست داد و اگر در دو سه بازی نتایج لازم را می‌گرفت چه بسا که شانس قهرمانی هم داشت.

 * با اسم استراماچونی هواداران را سر کار گذاشتند

قبل از فینال جام حذفی حاشیه‌ها بیشتر شد و هنگامی که مجیدی تصمیم به جدایی گرفت باشگاه استقلال دوباره نام استراماچونی را مطرح کرد و با این کار دوباره زمان را از دست داد. مردم و هواداران استقلال رفته رفته استراماچونی را فراموش کرده بودند و عجیب است که چرا مدیران استقلال با اسم استراماچونی دوباره هواداران را سر کار گذاشتند. سال گذشته دلیل جدایی‌اش کاملا مشخص بود ولی نمی‌دانم چرا دوباره مدیران استقلال نام این مربی را مطرح کردند.

* استقلال باید خیلی زود سرمربی را انتخاب می‌کرد

استقلال باید خیلی زود سرمربی را انتخاب می‌کرد چون مشخص بود که شرایط برای بازگرداندن استراماچونی فراهم نیست و قانون هم این اجازه را نمی‌دهد. استقلال به استراماچونی بدهکار است و  در آخر هم دیدید که چقدر زمان از دست رفت و باشگاه اعلام کرد که این پرونده مختومه شده است.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

علی لطیفی: شانس استقلال را برای صعود بالا می‌دانم؛ وجود سرمربی موقت تمرکز بازیکنان را برهم می زند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار