ارسلان مطهری

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ما می‌توانیم از خستگی دو تیم عراقی و عربستانی نهایت استفاده را ببریم اما باید کم اشتباه باشیم، هر تیمی کم اشتباه کند می تواند نتیجه خوبی بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال، در حاشیه تمرین دیشب گفتوگویی با دوربین باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال در دوحه قطر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

 

* شرایط تیم در دوحه قطر؟

حدود یک هفته است در قطر حضور داریم اما با عدم حضور الوحده کار ما مشکل تر شده است. چون امتیازات کم شده کار سخت است وگرنه اگر امتیازات را اضافه می‌کردند به نفع ما می شد.اگر این تیم اماراتی به مسابقات می آمد شرایط ما برای بازی با الشرطه و الاهلی بهتر می‌شد چون از نتایج رقبا باخبر می شدیم و در مجموع با شرایط بهتری به مصاف حریفانمان می رفتیم. با کم شدن امتیازات کار ما دشوارتر و با برد الشرطه مقابل الاهلی کار گروه پیچیده تر شد. ما محکوم هستیم که بهترین عملکرد را داشته بشیم و در این 2 بازی بهترین امتیازات را بگیریم. با عدم حضور الوحده بازی‌های ما به عدد 2 کاهش پیدا کرد و اگر می خواهیم صعود کنیم باید حداکثر امتیازات را بگیریم. این 2 تیم در 6 روز 2 بازی انجام دادند و ما می‌توانیم از خستگی آنها نهایت استفاده را ببریم اما باید کم اشتباه باشیم. هر تیمی کم اشتباه کند می تواند نتیجه خوبی بگیرد.

* آیا از شرایط قطر راضی هستید یا خیر؟

زمین تمرین خوب است البته کمی در غذا و هتل دچار مشکل بودیم ولی هتل را عوض کردیم. البته ما نباید کاری به شرایط داشته باشیم چون استقلال هستیم و 40 میلیون هوادار منتظر نتایج ما هستند. تمام تلاش و تمرکز ما باید به شکلی باشد که بهترین نتیجه راکسب کنیم.

* شرایط خودت چطور است؟

من اول به این فکر می‌کنم که به تیمم کمک کنم و در اینجا موفق باشم. اگر بازیکن روی گل زدن تمرکز کند همه هدفش همان می‌شود. اگر تمرکز من موفقیت تیم باشد به پاس گل و دیگر مسائل هم فکر می‌کنم و این خیلی مهم است که تیمم برنده باشد. اگر این فکر را داشته باشم خودم هم موفق خواهم شد.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ مرور تاکتیک های سرعتی، انفجاری با نظارت ویژه نامجومطلق!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار