چند خبر کوتاه از استقلال

مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به اعضای این تیم به خاطر پیروزی مقابل الاهلی و صعود از مرحله گروهی پاداش پرداخت خواهند کرد.

   

    

به گزارش استقلال نیوز، پس از برتری استقلال مقابل الاهلی عربستان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال ایران در مورد مصدومیت کاپیتان غفوری توضیحاتی ارائه داد.

    

                             

* سعادتمند اعلام کرد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پاداش برای اعضای تیم فوتبال استقلال به حسابشان منظور خواهد شد

به نقل از باشگاه استقلال،احمد سعادتمند اعلام کرد: با توجه به مصوبه هیات مدیره باشگاه استقلال بابت پیروزی قاطعانه آبی پوشان مقابل الاهلی عربستان و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا از سوی هیئت مدیره، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پاداش برای اعضای تیم فوتبال استقلال پیش بینی گردید و به حسابشان منظور خواهد شد تا آبی پوشان با روحیه ای مضاعف در ادامه مسابقات حضور داشته باشند.


  

* عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پس از برد آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان پاداش ویژه‌ای از حساب شخصی خود در نظر گرفت

تیم فوتبال استقلال در یک بازی برتر موفق شد تیم الاهلی عربستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله بعد شد.

بعد از برد شیرین تیم فوتبال استقلال در دیدار با الاهلی عربستان و صعود آبی پوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، پاداش ویژه‌ای را از حساب شخصی خود برای تیم استقلال در نظر گرفت و اعلام کرد این پاداش به آبی پوشان پرداخت خواهد شد.


 

* دکتر کاوه ستوده: فرسایشی بودن مسابقات علت مصدومیت کاپیتان غفوری است

دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال ضمن تبریک به مناسبت کسب پیروزی مقابل الاهلی و صعود به مرحله بعدی، به سایت رسمی این باشگاه گفت: وریا غفوری باتوجه به بهبودی مصدومیتی که از ناحیه زانو داشت امروز توانست بازی بسیار عالی انجام دهد ولی متاسفانه به علت طولانی شدن لیگ و فرسایشی بودن مسابقات از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

وی افزود: بلافاصله پس از تعویض هم اقدامات درمانی روی ایشان آغاز و پس از انجام اقدامات تشخیصی و آزمایشات تکمیلی، در خصوص غفوری اطلاع رسانی خواهد شد.


 

استقلالی‌ها بعد از صعود مورد استقبال کارکنان هتل محل اقامت خود قرار گرفتند

کیک صعود استقلال

مسئولان هتل محل اقامت تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت این تیم به هتل، با تهیه کیک فوق از مجموعه تیم استقلال، استقبال کردند.


باشگاه الهلال عربستان به حکم کنار گذاشته شدنش از سوی AFC به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا شب گذشته بعد از آنکه تعداد بازیکنان الهلال عربستان در بازی با شباب الاهلی دبی به حد نصاب 13 بازیکن نرسید، تصمیم به کنار گذاشتن این تیم از این رقابت ها گرفت.

طبق حکم AFC الهلال از این رقابت ها حذف شد و تیم های پاختاکور و شباب الاهلی به مرحله بعد راه پیدا کردند و تمام نتایج الهلال در مرحله گروهی معلق شد.

باشگاه الهلال با انتشار بیانیه ای این اقدام AFC را غیرقانونی بیان کرد و دلایل خود را درباره تکمیل نشدن لیست بازیکنانش بیان کرد. اکثر بازیکنان الهلال به ویروس کرونا مبتلا شدند و تنها 11 بازیکن سالم در لیست داشتند به همین خاطر با این تعداد در بازی حضور پیدا کردند ولی قانون AFC می گوید باید تعداد بازیکنان حداقل 13 نفر باشد در غیر این صورت تیم به منزله انصراف اقدام کرده است.

اما باشگاه الهلال شرایط به وجود آمده از طریق کرونا را در ماده فورس ماژور(اضطراری) می داند و خواستار شکستن حکم AFC است. همچنین این باشگاه به دادگاه عالی ورزش(CAS) علیه این حکم AFC شکایت کرد.

با کنار رفتن الهلال و صعود پاختاکور به عنوان صدرنشین گروه استقلال باید به مصاف این تیم ازبکستانی برود.


 

* داریوش شجاعیان به ایران بازگشت

داریوش شجاعیان که با پشت سر گذاشتن مصدومیت قرار بود به استقلالی‌ها در آسیا کمک کند، نتوانست برای تیمش بازی کند و به همین منظور این بازیکن قطر را ترک کرد و راهی تهران شد.


 

* باشگاه استقلال تحت پیگرد بودن احمد سعادتمند را تکذیب کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از بروز برخی سوتفاهمات در هنگام سفر احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال به دوحه، شایعات مختلفی از جمله تحت پیگرد بودن مدیرعامل استقلال در برخی رسانه‌ها منتشر شده که به این وسیله تکذیب می‌شود.

باشگاه استقلال همچنین اقدامات حقوقی علیه رسانه‌هایی که دست به انتشار اخبار کذب پیرامون این باشگاه می‌کنند را در دستور کار قرار داده است.

 

 اخبار استقلال

           


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ تاج آبروی ایران در آسیا؛ الاهلی عربستان مقابل استقلال بزرگ زانو زد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار