139404300842404635726404

مربی استقلال گفت: بازی مقابل پدیده از هر نظر در این شرایط برای تیم ما مفید بود.

 

به گزارش استقلال نیوز محمد نوازی در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار روز گذشته استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: با اینکه از قبل به بازیکنان هر دو تیم گفته شده بود در این دیدار محکم بازی نکنند اما به محض به صدا درآمدن سوت هر دو تیم یک رقابت جدی را آغاز کردند که البته در نهایت به سود ما هم شد. چون دوست داشتیم در این شرایط تیم مان قبل ورود به لیگ به خوبی تحت فشار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما در این بازی همه تاکتیک های مدنظرمان را امتحان کردیم. چه در دفاع، چه خط حمله، اضافه شدن هافبک ها به یک سوم هجومی و برعکس. در مجموع فکر می کنم بازیکنان تیم مان نشان دادند که کم کم با دور شدن از دوران بدنسازی نیم فصل بدن هایشان به شرایط مطلوب نزدیک می شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: ما ظرف دو هفته ابتدایی شروع تمرینات مان بدنسازی فشرده ای را در دستور کار تیم داشتیم اما از ابتدای این هفته این فشار به تناوب کم شد و فکر می کنم تا هفته بعد و دیدار مقابل ذوب آهن اعضای تیم به شرایط مطلوبی برای حضور در لیگ برسند. البته این فشارها لازم بود چون از هفته بعد باید با قدرت در کوران مسابقات نیم فصل دوم حضور پیدا کنیم.

نوازی همچنین درباره وضعیت بازیکنان تیم امید استقلال به ویژه چشمی خاطرنشان کرد: پرویز مظلومی تشخیص داد که این بازیکن به دلیل انجام چهاردیدار فشرده که آخرین آن هم 120 دقیقه ای بود به استراحت نیاز دارد و به همین خاطر ظرف دو روز گذشته چشمی به تمرینات نیامد تا هم به لحاظ جسمی و هم روحی ریکاوری شود.

وی در این باره که آیا چشمی می تواند بار دیگر همچون نیم فصل اول با روحیه بالا در ترکیب استقلال به میدان برود گفت: قطعا همین طور است. روزبه سنش کم است اما مثل بازیکنان باتجربه فوتبال بازی می کند. اینکه در کوران مسابقات قطر چه اتفاقاتی افتاد دیگر تمام شده و چشمی با قدرت در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد کرد و از قبل هم بهتر ظاهر خواهد شد چون حالا با تجربه تر هم هست. خودم او را در روز یکشنبه که به تمرین آمد دیدم و شرایط خیلی خوبی داشت. مطمئن هستم از امروز که به تیم برگردد با قدرت برای ادامه مسابقات کنار تیم خواهد بود.

نوازی در پایان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش تاکید کرد: بازی با ذوب آهن هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد. تفاوت عمده آن با دیگر بازی ها برای استقلال این است که این تیم در دور رفت 3 امتیاز از ما گرفت. به همین خاطر ما باید هر طور شده این سه امتیاز را پس بگیریم. چون در مسیر رسیدن به پایان فصل تک تک امتیازها دارای ارزش و اهمیت بالایی خواهد بود. با این وجود بازی آسانی پیش رو نیست. چون از این هفته لیگ همه به فکر روز آخر مسابقات هستند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار