139411051532055476969774

هافبک دورگه آلمانی – کوزوویی گفت: اصول و قوانین حرفه ای ایجاب می کرد برای استقلال به میدان نروم.

به گزارش استقلال نیوز فاتون توسکی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره اتفاقات دو، سه روز گذشته پس از حضورش در تهران حرف زد. بازیکنی که قرار است جانشین کرار شود و برای استقلال یک پلی میکر درجه اول باشد هنوز آبی پوش نشده با حاشیه های زیادی روبرو شد. بعد از اینکه عکس های او با قلیان منتشر شد توسکی حاضر نشد در بازی دوستانه استقلال برابر پدیده تست فنی بدهد! توسکی در مصاحبه اختصاصی با کاپ از خودش دفاع می کند.

*بازی نکردن تو مقابل پدیده عجیب بود.

چرا عجیب ؟؟

*تو به عنوان بازیکن تستی به استقلال آمده ای .

من به استقلال آمدم تا تست فنی بدهم،مشکلی از این بابت نیز نداشتم اما حرف من یک چیز دیگربود، یک باز یکن حرفه ای هستم و از این که مورد ارزیابی  فنی قراربگیرم وکوچک ترین نگرانی و مشکلی ندارم اما اصول و قوانین حرفه ای ایجاب می کرد به میدان نروم،دلیل آن نیز کاملا مشخص بود با استقلال قرارداد نداشتم و اگر آسیب می دیدم چه اتفاقی برایم می افتاد؟ باشگاه استقلال با من قرارداد نبسته بود و این من بودم که ضرر می کردم. به نظر شما یک بازیکن مصدوم که با هیچ تیمی قرارداد ندارد چه سرنوشتی پیدا می کند؟ باشگاه استقلال نسبت به من هیچ تعهدی نداشت و شاید آینده ورزشی ام نابود می شد. من حتی به مدیر برنامه هایم گفتم شما نگاه کن ببین این بازیکنان چقدر سفت و محکم بازی می کنند آن ها اگر مصدوم شوند قرارداد دارند اما من نه، آیا این ها گارانتی می دهند که من بعد از آسیب دیدگی تامین شوم.

*پرویز مظلومی گفته است بدون بازی کردن با تو قرارداد نمی بندد.

سرمربی استقلال یک مربی حرفه ای است و شرایط مرا درک می کند. من توضیحات زیادی دادم. حتی فرزاد مجیدی که سرپرست استقلال است حرفم را قبول کرد و گفت من بازیکن بوده ام و به خوبی از نگرانی های تو باخبر هستم.

*حالا چه اتفاقی می افتد؟

من نمی دانم ! من بازیکنی بودم که سال ها در آلمان فوتبال بازی کردم و به طور حتم از سطح لیگ کشورم باخبرهستید و به خوبی می دانید اگر بازیکنی ضعیف بودم نمی توانستم سالها در بوندسلیگای یک و دو دوام داشته باشم. کیفیت فنی ام پایین نیست و خودتان می توانید این موضوع را درک کنید. یک فوتبالیستی با سابقه من بازیکن ضعیفی نمی تواند باشد. من تمام بازی را به طور کامل تماشا کردم تا نشان دهم کوچک ترین مشکلی نداشتم و ندارم و فقط همان مساله ای بود که برزبان آوردم چون هیج اطمینانی وجود نداشت چه رخ می دهد. من در اینتراخت فرانکفورت همبازی مهدی مهدوی کیا بودم و می توانید سطح فنی ام را از او سوال کنید به طور حتم او که فوتبالیست بزرگی در آلمان بود شناخت کافی دارد.

 *با این وضیعت تا چه زمانی در ایران می مانی؟

من تا امشب در ایران خواهم بود وقرار است مربیان استقلال مشورت کنند و درباره ام تصمیم نهایی را بگیرند، بعد از این پاسخ می توانم راحت تر درباره آینده ام تصمیم بگیرند. چند پیشنهاد خوب دارم.

*پیشنهاد خوب؟ با این پیشنهادات چرا حاضرشدی در ایران تست فنی بدهی؟

من از یونان ، اتریش  و حتی آلمان پیشنهاد داشتم .

*آلمان؟!باورش سخت است!

می توانید تحقیق کنید و مدارک کامل را در این باره دارم و می توانم نشان بدهم. همین تیم فرانکفورت دوباره مرا می خواهد و گفتگوهای مقدماتی انجام شده بود شاید پولی که می دادند به اندازه ای باشد که در فوتبال ایران می گرفتم اما برای خودم دلایلی داشتم اول این  که می خواستم لیگ کشورهای دیگر را تجربه کنم و دوم این که از فوتبال ایران به کشورهای دیگر بروم. شنیده ام بازیکنان خارجی زیادی در ایران بودند که توانستند بعدها به جاهای دیگر بروند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار