139405144h

سرپرست باشگاه استقلال گفت:ما طی چند روز آینده بهترین تصمیم را درباره جذب این بازیکن دو رگه خواهیم گرفت.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه جلسه هیات مدیره استقلال که قرار بود در هفته جاری برگزار شود، بالاخره چه زمانی تشکیل خواهد شد، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که چه زمانی می توانیم جلسه هیات مدیره را هماهنگ کنیم اما به زودی این اتفاق می افتد.

وی در واکنش به اینکه گفته شده قرار است در این جلسه انقلابی رخ دهد، عنوان کرد: من در این باره فعلا نظری ندارم و همه چیز در هیات مدیره مشخص خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت بازیکن آلمانی – کوزویی برای عقد قرارداد با آبی پوشان تصریح کرد: ما فعلا منتظر اعلام نظر مظلومی هستیم تا هر چه او می گوید، عمل کنیم. این بازیکن فعلا در تمرینات شرکت می کند و باید برای عقد قرارداد با او کمی با صبر و حوصله عمل کنیم.

افشارزاده در خصوص غیبت توسکی در بازی تدارکاتی دیروز استقلال گفت: به نظر من این بازیکن حرفه ای است و حق دارد که در بازی شرکت نکند. با این وجود کادرفنی استقلال هم می گوید می خواهد این بازیکن را در یک بازی تدارکاتی تست کند و بعد از آن تاییدیه عقد قراردادش را به باشگاه بدهد. به هر حال ما طی چند روز آینده بهترین تصمیم را درباره جذب این بازیکن دو رگه خواهیم گرفت. نمی خواهیم اتفاقاتی بیفتد که در نهایت به ضرر استقلال شود.

وی در پایان درباره ارزیابی اش از نتایجی که تیم امید در رقابت های مقدماتی المپیک کسب کرد و همچنین انتقاداتی که نسبت به این تیم مطرح می شود گفت: اتفاقا خیلی دوست داشتم در این خصوص صحبت کنم اما به نظرم در شرایط فعلی تمرکزم روی کارهای استقلال باشد بهتر است و در اولین فرصت این کار را خواهم کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار