نشست خبری نامجو مطلق پیش از بازی با پاختاکور

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: برای اینکه بتوانیم فردا موفق شویم باید از نقاط ضعف و قدرت حریف استفاده کنیم تا شانس حضور در مراحل بالاتر را داشته باشیم.

     

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی با پاختاکور، پاسخگوی سوالات خبرنگارن بود که در ادامه می خوانید:

* از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده می کنیم

از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده می کنیم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. هر سه روز بازی می کنیم و خوشبختانه با توجه به اینکه به دلیل عدم حضور الوحده در بازی اول تیم مان در شرایط بازی قرار نداشت، رفته رفته وضعیت استقلال بهتر شد.از نیمه دوم بازی با الشرطه که تیم بسیار خوبی بود شرایط استقلال بهتر شد و با الاهلی هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم که امیدوارم تداوم یابد. فردا وارد مرحله بعدی می شویم و باید این بازی یک برنده داشته باشد.

* سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی با پاختاکور برسند

قطعا برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم تا فردا نتیجه بگیریم. دو سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی با پاختاکور برسند . با توجه به فشردگی بازی ها مقداری خستگی بین بازیکنان مان وجود دارد و باید در بحث ریکاوری با آنها کار کنیم و از لحاظ روحی و روانی آنها را بالا ببریم.

* باید با نشان دادن فیلم تیم حریف را برای بازیکنان آنالیز کنیم

با نشان دادن فیلم و آنالیز باید تاکتیک ها را به بچه ها بگوییم و برای بازی فردا از این موضوع استفاده کنیم.

 * اگر الوحده جضور داشت شاید صدرنشین گروه می شدیم

این موضوع که از تیم پاختاکور دو بازی کمتر انجام دادیم را می توان از جنبه مثبت و منفی اش در نظر گرفت. جنبه مثبت این است که تعداد بازی کمتری انجام داده ایم و از لحاظ بدنی وضعیت بهتری داریم اما جنبه منفی اش هم این است که از شرایط بازی دور بودیم و به تازگی توانستیم در شرایط مسابقه قرار بگیریم. نکته مهم تر این است که فکر می کنم اگر الوحده در بازی ها حضور پیدا می کرد و مقابل این تیم به زمین می رفتیم حتی شانس این را داشتیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و در مرحله بعدی به تیم بهتری برخورد کنیم.

 * 25 بازیکن فوق العاده در تیم استقلال حضور دارند

همه می گویند ما سه بازیکن فوق العاده در خط حمله داریم اما ما فقط سه بازیکن مهم نداریم بلکه ۲۵ بازیکن مهم داریم که همه آنها نفرات خوب و سطح اولی هستند. کار گروهی و تیمی انجام می دهیم و تمام بازیکنان در موفقیت های استقلال نقش دارند. هرچند گل های استقلال از سوی برخی بازیکنان زده می شود اما تمام نفرات ما جزو بهترین ها و تاثیرگذارترین ها هستند و فکر می کنم همه آنها در نیم نقش مهمی دارند. به عنوان مثال قبل از به ثمر رساندن گل اول مان در دیدار با الاهلی دروازه بان من یک عکس العمل بسیار عالی انجام داد که این واکنش شرایطی ایجاد کرد تا در ادامه بتوانیم بازی را ببریم.تمام شاگردانم در موفقیت ها نقش دارند و وقتی موفقیتی حاصل می شود مربوط به تمام مجموعه استقلال است.

 * فعلا بازیکنی از استقلال جدا نمی شود

تمامی بازیکنان با ما قرارداد دارند و در خدمت باشگاه استقلال هستند.  اگر هم پیشنهادی از تیم های عربی برای آنها برسد بحث مدیریتی است که باشگاه درباره آن تصمیم می گیرد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 نهایی ACL2020/ سید حسین حسینی: دیدار فردا یک دیدار سخت برای ما خواهد بود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار