هوادار استقلال

هواداران استقلال با تجمع گسترده خود در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی فریاد مظلومیت خود را به گوش مسئولین کشوری رساندند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، تجمع وسیع هواداران تیم استقلال در مقابل مجلس شورای اسلامی از ساعت 11 امروز برگزار شد.  

  

* از شب گذشته در فضای مجازی تعدادی از هواداران استقلال قرار گذاشته بودند که امروز از ساعت 11:00 مقابل مجلس شورای اسلامی برای اعتراض به نامشخص بودن وضعیت کادرفنی و کادر مدیریتی و البته رفتارهای کثیف مسعود سلطانی، وزیر ورزش و جوانان تجمع کنند. تعداد وسیعی از هواداران این تیم به این قول و قرار پایبند بودند و امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی از مسئولان ورزشی و سیاسی کشور خواستار رسیدگی به وضعیت این باشگاه کردند. 

 

* هواداران تیم استقلال که در روزهای گذشته مقابل ساختمان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تجمع کرده بودند، این بار به نشانه اعتراض به وضعیت تیم‌شان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.


* این عده از عدم مشخص شدن وضعیت سرمربی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ابراز ناراحتی کرده و علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش شعار دادند و خواهان استضیاح وی شدند.

* همچنان به جمعیت معترضان افزوده می شود و هواداران زیادی مقابل مجلس حضور یافتند. آنها عامل عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان و وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال را وزیر ورزش و جوانان دانسته و از نمایندگان مجلس خواهان استیضاح وزیر شدند.

* به دنبال این اعتراض‌ها، یکی از کارمندان مجلس با بلندگو به میان جمعیت آمد و اعلام کرد که وزیر ورزش باید مطالبات استقلالی‌ها را پیگیری کند، اما هواداران با شعار «تا استیضاح وزیر اینجا هستیم»، به اعتراض‌های خود ادامه دادند.

* هواداران معترض استقلال همچنین علیه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز موضع گرفتند و شعار دادند. جهرمی برای چندمین بار در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی برای استقلالی‌ها کری خواند که واکنش خیلی‌ها را به دنبال داشت.

* هواداران معترض همچنین علیه خلیل زاده عضو خائن هیات مدیره باشگاه استقلال شعار سر دادند و خواهان استعفای این شخص معلوم الحال شدند. 

* تجمع آبی ها تا ساعت 13 ادامه داشت و پس از تعدادی از هواداران به سمت محل باشگاه استقلال رهسپار شدند. 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

و باز هم انتخاب های مسخره برای تیم بزرگ استقلال؛ از لپ لپ وزارت ورزش احمد مددی خارج شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار