صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با شرایط فعلی نمی‌توان به آینده خوش‌بین بود مگر اینکه با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی بازیکنانی جذب شوند که به استقلال کمک کنند.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنان جدید جذب شده و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* امیدوارم فکری خودش به خودش کمک کند!

به فکری که از بازیکنان خوب ما بود، تبریک می‌گویم. او در لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشت و با شش بُرد و چهار تساوی که در نساجی کسب کرد، دوره نسبتاً خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت. فکری به آن صورت در لیگ برتر مربیگری نکرد، اما گزینه خوبی برای استقلال بود و امیدوارم خودش به خودش کمک کند.

او دستیاران کارکشته‌ای چون دین‌محمدی و مرفاوی را کنارش دارد، اما هنوز به افراد باتجربه نیاز دارد. اکنون زمان حمایت از فکری است و امیدوارم مانند دوران بازیگری‌‌اش موفق باشد.

نمی‌توان وضعیت خوبی را برای آینده استقلال متصور بود

بسته بودن پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی، تغییرات مدیریتی در باشگاه و وضعیت مبهم بازیکنان فعلی برای ماندن یا جدایی هر ماه و هر سال در استقلال می‌افتد و خسته شدیم اینقدر درباره این موضوعات صحبت کردیم. استقلال هنوز به شرایط خوب خود نرسیده است و نمی‌توان وضعیت خوبی را برای آینده این تیم متصور بود.

* بازیکنانی نگرفته‌ایم که به درد سال آینده بخورند

بازیکنانی نگرفته‌ایم که به درد سال آینده بخورند و بتوانیم فصل بعد را با آنها بگذرانیم. بازیکنان جدید بد نیستند، اما فکر می‌کنم بازیکنان فعلی خیلی مثمرثمرتر از آنها هستند. استقلال در برخی نقاط مشکل داشت که باید آن را برطرف می‌کردیم، اما این کار را نکردیم.

متأسفانه با شرایط فعلی نمی‌توان به آینده خوش‌بین بود و نمی‌توانیم چشم‌انداز خیلی خوبی برای استقلال ببینیم؛ مگر اینکه در این مدت بتوانند پنجره نقل‌وانتقالاتی را باز کنند، نقاط ضعف را پوشش دهند و بازیکنانی بگیرند که به استقلال کمک کنند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: هواداران گرفتار یک بازی مدیریتی شدند؛ فکری با مدیر سالاری و بازیکن سالاری مبارزه کند

اصغر حاجیلو: فکری ابتدا روی تعصب بازیکنان استقلال کار کند؛ آقای مدیرعامل پفک آبی‌ات کو!؟

رسمی/ پایان بازی با احساس هوادار مظلوم؛ محمود فکری سرمربی استقلال شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار