ec14b18d 730d 46d3 8371 2458a108583e

مجید صالح پس از پیروزی استقلال مقابل سایپا وصدرنشینی این تیم گفت این پیروزی حق ما بود و ما با این پیروزی به روزهای آینده امیدوارتر شدیم

به گزارش استقلال نیوز مجید صالح در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با برتری استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت و از قبل می دانستیم بازی سختی را مقابل سایپایی داشتیم که تا هفته های گذشته در صدر جدول بود. سایپا شاید در حال حاضر در نیمه دوم جدول قرار گرفته باشد اما از نظر کیفیت بسیار خوب است. ما نشان دادیم که در 2 بازی اخیر به روزهای خوب خود بازگشته ایم و البته 2 بازی سخت دیگر هم در پیش داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها فقط حسرت 2 بازی را می خورم. اصلا به نیم فصل اول کاری ندارم اما اگر مقابل استقلال اهواز و پدیده در آزادی از موقعیت های خود استفاده می کردیم و به پیروزی می رسیدیم، الان قاطعانه در صدر بودیم. ما در بازیهای سخت بهتر نتیجه گرفته ایم اما مثلا اگر استقلال اهوازی را که مقابل پرسپولیس شکست خورد، می بردیم الان در شرایط بهتری قرار داشتیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: می خواهم این را بگویم که اگر کار جدول به اینجا رسیده، از غفلت خودمان در بازیهای خانگی بوده است. اگر آن روزها نیز مثل 2 هفته اخیر بازی می کردیم، قطعا صدرنشین قاطعی بودیم. با این حال شکست در دربی برای ما تلنگری بود که اگر به خودمان نیاییم، جدول از دست می رود. الان هم خدا را شکر که صدرنشین هستیم.

صالح در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعا بازی خوبی را روز گذشته پشت سر گذاشتیم. باید از تیم سایپا نیز قدردانی کنیم که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. حتی ما بعد از زدن گل دوم نیز به شدت تحت فشار بودیم. در بازی بعدی باید مقابل تراکتورسازی قرار بگیریم و شاید  یکی از حساس ترین و کلیدی ترین بازیهای فصل ما خواهد بود. تیم تراکتورسازی در دور برگشت و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب کار کرده است و کاملا متحول شده است. ما در ابتدای کار قلعه نویی 2 بار با این تیم بازی کردیم و یک بار بردیم اما الان شرایط با آن زمان متفاوت است.

وی درباره بازیهای 2 رقیب دیگر استقلال گفت: دقیقا چیزی که سرنوشت قهرمانی را مشخص می کند، تا مقداری بازیهای روبروی ماست و بعد از آن هم رقبای ما. دیروز ما فارغ از بازی اهواز و آزادی توانستیم خودمان بازی را ببریم. اگر به سایر نتایج توجه داشته باشیم، تحت تاثیر قرار می گیریم و احساسی عمل می کنیم. نیمه اول هم که خوب بازی نکردیم، این حساسیت میان بازیکنان وجود داشت و می خواستند بدانند که در استادیوم های دیگر چه خبر است. بین نیمه به بازیکنان گفتیم که روی بازی خودتان تمرکز کنید.

مربی استقلال در واکنش به شایعه اختلاف در کادرفنی که گفته می شد بین او و مظلومی وجود دارد، گفت: بخشی از کار رسانه ها و جذابیت کاری شان به همین شایعه هاست. من هیچ وقت چنین خبرهایی را رد نمی کنم و همین جا به صراحت می گویم که اگر اعضای کادرفنی برای یکدیگر نوشابه باز کنند و چایی بریزند، فایده ای ندارد. اگر نظرات بین اعضای کادرفنی مخالف نباشد، پیشرفتی به وجود نمی آید. مثلا اگر راجع به ترکیب تیم صحبت می کنیم، شاید روی 2 بازیکن موافق نباشیم اما این بحث از نظر من خیلی خوب است. اینکه بگوییم همفکری نباشد، درست نیست. مطمئن باشید در انتهای فصل راحت تر حرف می زنم.

صالح در ادامه اذعان داشت: متاسفانه رسانه ها به این مساله کم اهمیت می دهند که یک تیم مثل استقلال آنطور دربی را ببازد و بعد از آن مقابل فولادی که در نیم فصل دوم در صدر بوده، 3 گل بزند. بعد از آن هم سایپا را با این شکل بردیم و به نظر من فوق العاده روی تیم کار شده است. گلایه دارم از برخی از دوستالن که بردهای استقلال را به پای بازیکنان و باخت ها را به پای کادرفنی می نویسند. تمام این بازگشت استقلال به صدر جدول هنر کادرفنی بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل نگاه غیرمنصفانه ای به استقلال وجود داشته است و به یک نحوی می توان گفت که ماجرای امسال ما با این فوتبال مثل ماجرای ملانصرالدین، بچه و خرش است که هرطوری سوارش می کردند، ایراد می گرفتند. البته ما نباید فکر کنیم که قهرمان شده ایم و کار تمام نشده است اما دوست دارم سال بعد هر تیمی در دربی باخت، ببینم که چطور بعد از آن رفتار می کنند.

مربی استقلال درباره اینکه با توجه به محرومیت مگویان بازگشت عمران زاده به تمرینات محتمل است، گفت: باید در هفته بعدی بنشینیم و یک بررسی داشته باشیم. این تصمیم از شخص خود من خارج است و باید با تفکر جمعی تصمیم گیری کنیم.

صالح در پایان در واکنش به این شایعه که قلعه نویی به عنوان یک استقلالی ممکن است تیمش را برای نبردن وارد میدان کند، بیان داشت:  فکر نمی کنم یک مربی حرفه ای این کار را انجام دهد. دایی و منصوریان هم گفتند که برای استقلال و پرسپولیس تلاش می کنند اما اول از همه خودشان و تیمشان را در نظر می گیرند. دیروز یکی از سالم ترین روزهای فوتبال ما بود اما مطمئن باشید که در هفته بعد قلعه نویی هم ابتدا برای شخصیت خودش تلاش می کند، نه استقلال.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار