749c2963 373b 4b9c 898e f43304dc7b41

آتیلا حجازی فرزند ناصر خان حجازی در مورد پیروزی استقلال مقابل سایپا و بازی بعدی استقلال مصاحبه جالبی کرد

به گزارش استقلال نیوز آتیلا حجازی در گفت وگو با کاپ، درباره برد روز گذشته استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: استقلال مقابل سایپا نشان داد هنوز از کسب عنوان قهرمانی ناامید نشده است و آنچه یک انسان را زنده نگه می دارد همان امید است و خوشبختانه در روزی که استقلال با درخشش بازیکنانش و نفراتی همچون رحمتی، ابراهیمی، حیدری، شهباززاده و پروپیچ به پیروزی رسید نفت تهران هم پرسپولیس را شکست داد تا امیدها زنده شوند و حالا تکلیف قهرمانی در دست خود تیم استقلال است چون اگر هر دو بازی را ببرد قهرمان می شود حتی اگر پرسپولیس و استقلال خوزستان هر دو بازیشان را ببرند. 

فرزند اسطوره آبی با اشاره به بازی بعدی استقلال گفت: تراکتورسازی به واقع پرمهره ترین تیم لیگ برتر است و برای مسابقه با استقلال انگیزه خاصی دارد. بزرگترین انگیزه را همه می دانیم دومی اش احتمال کسب سهمیه این تیم خواهد بود چون حتی اگر در لیگ چهارم هم شوند واستقلال قهرمان جام حذفی شود آنها سهمیه آسیایی می گیرند اما انگیزه خاص بازیکنان تراکتورسازی می تواند با تیزهوشی استقلالی ها ضامن پیروزی این تیم باشد.

وی ادامه داد:در این باره اشاره ای می کنم به بازی نفت و پرسپولیس دیدید نفت چگونه با تیزهوشی مسابقه ای که یک طرفه در اختیار حریف بود را چگونه با پیروزی 2برصفر به اتمام رساند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد نفت برای این مسابقه به روش تیم ملی در بازی های سخت به میدان رفت. فوتبالی بسته که به حریف اجازه موقعیت سازی در محوطه خطر این تیم را نداد واستفاده از روزنه هایی که در عمق دفاع پرسپولیس ایجاد می شد. مثلا بازی ایران و کره جنوبی را یادتان هست؟ تیم ملی بسته بازی کرد و منتظر یک روزنه ماند که قوچان نژاد با یک توپ گیری و فرار تک گل پیروزی بخش تیم کشورمان را به ثمر رساند. اگر استقلال در دربی با چنین روشی بازی می کرد حریف را شکست می داد یا در بدترین حالت آنگونه نمی باخت. منصوریان بازیساز پرسپولیس و مهدی طارمی مهاجم تکنیکی و سرعتی این تیم را با یارگیری بسته بود و نمی گذاشت خطری ایجاد کنند. حالا استقلال برای بازی با تراکتورسازی باید نقشه ویژه خودش را داشته باشد تا به موقع دروازه حریف را باز کند. وقتی می دانیم مدافعان ما سرعت زیادی ندارند اما حریف مهاجمانی سرعتی مثل شریفی دارند نباید فوتبال (باز) را ارایه کرد. 

 حجازی در پایان درباره اتفاقات پس از دربی و فشارهایی که روی مظلومی وجود دارد خاطرنشان کرد: فشار زیادی روی پرویز مظلومی بوده است در طول بازی وقتی دوربین چهره ایشان را نشان می داد واقعا ناراحت می شدم تیم او هفته ها صدر جدول بوده و فینالیست جام حذفی است اما طوری با آن رفتار می کنند که انگار استقلال در اواسط جدول قرار دارد یک مربی نیاز به حمایت دارد با این هجمه فشار همین که مظلومی توانسته تیم را جمع و جور کند نشان می دهد با تجربه است و زحمت زیادی کشیده است امیدوارم با قهرمانی آبی پوشان در هر دو جام مظلومی مزد این همه زحمت و رنج هایی که کشیده را بگیرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار