پرویز مظلومی

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: من مثل پورحیدری تیم ملی را به خاطر تیم محبوبم استقلال رها خواهم کرد تا به خانواده اصلی خودم کمک کنم!

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با فارس در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* همکاری با تیم ملی جوانان برای من یک افتخار بود

همکاری با تیم ملی جوانان برای من یک افتخار بود اما از رؤسای فدراسیون فوتبال آقایان بهاروند، نبی، ماجدی در کمیته جوانان و ... تشکر و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

 * منم هم مثل پورحیدری تیم ملی را بخاطر استقلال رها کردم! 

من تمام زندگی‌ام استقلال است و همه این موضوع را می‌دانند یادتان می‌آید منصور پورحیدری به خاطر استقلال از تیم ملی گذشت؟ من هم از همان خانواده هستم نمی‌توانستم به خاطر استقلال کاری کنم و وقتی وظیفه سرپرستی تیم را به من دادند چاره‌‌ای نداشتم جز اینکه آن را بپذیرم.

 * وقتی استقلال از من کمک بخواهد نمی توانم نه بگویم

استقلال تمام زندگی من است و عمرم را پای این تیم گذاشتم طبیعی است وقتی از من کمک بخواهند نه نگویم. الان هم امیدوارم تیم به موفقیت برسد و شرایط خوبی داشته باشد.

 * این کادر فنی همه استقلالی هستند

این کادر فنی همه استقلالی هستند و سال‌های زیادی در این تیم عمرشان را گذاشته‌اند ما هم سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم. طبیعتاً استقلال نیاز به حمایت هواداران دارد و من از آنها می‌خواهم به محمود فکری و همکارانش کمک کنند. فکری از پیشکسوتان باشگاه استقلال است و سال‌ها در این تیم بازی کرده و امیدوار هستم او بتواند به موفقیت برسد.

 * با همدلی به دنبال قهرمانی در این فصل هستیم

امیدوارم امسال با همدلی بازیکنان، اتحاد کادر فنی، حمایت باشگاه و هواداران تیم به موفقیت برسد و بتواند دل مردم را شاد کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی در حالی امروز با چنین مصاحبه ای خود را با منصور پورحیدری بزرگ مقایسه کرده است که چندی قبل در یک اظهار نظر بی فکرانه استقلال را از تیم تاج جدا دانست و امروز پاداش همان مصاحبه های بی خردانه را از عوامل وزارت ورزش دریافت کرد و به نیمکت استقلال رسید.

عدم تسلط کافی در زبان انگلیسی و شرایط سنی، بزرگترین مشکل پرویز مظلومی برای سرپرستی تیم بزرگ استقلال است.

همچنین ناراضی بودن هواداران از این انتخاب دیگر نکته ای است که گویا پرویز مظلومی از آن بی خبر است تا اینگونه خود را با پدر استقلال مقایسه کند.

  

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ مظلومی با تسلط زبان صفر درصد سرپرست آبی پوشان؛ جلسه پیشکسوتان با خلیل زاده

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار