مهدی عبدیان

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال به خبر پیوستن سعید واسعی به تراکتور تبریز واکنش نشان داد.

   

به گزارش استقلال نیوز، مهدی عبدیان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص پیوستن سعید واسعی به تراکتور، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* پیوستن واسعی به تراکتور؟

همانطور که اطلاع دارید ما از مدت‌ها پیش به دنبال جذب واسعی بودیم. بعد از اینکه مشکلاتی پیش آمد و مذاکرات متوقف شد، واسعی اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با پیکان کرد. بعد از مشورت‌های صورت گرفته با افراد حقوقی، این احتمال را دادیم که اگر با ایشان قرارداد ببندیم با محرومیت مواجه و باشگاه استقلال دچار چالش جدیدی خواهد شد.

برای اینکه باشگاه استقلال به مشکل نخورد تصمیم گرفتیم از راه قانونی جلو بریم و مذاکراتی با مدیران باشگاه پیکان داشتیم و آن‌ها هم بر غیرقانونی بودن فسخ قرارداد واسعی تاکید داشتند. من شخصا با آقای مدیر روستا در این‌باره صحبت کردم و ایشان هم به من توضیحاتی ارائه داد و جا دارد از ایشان و همکاری مدیران باشگاه پیکان تشکر نمایم.

بعد از این مذاکرات، دوباره با باشگاه پیکان جهت گرفتن رضایت‌نامه واسعی با رقم صحبت شده در دوره مدیریت آقای گرشاسبی وارد مذاکره شدیم و همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت، ولی واسعی صبر نکرد و ترجیح داد با رقم خیلی بالاتر راهی تیمی دیگر شود.

* صحبت پایانی؟

در مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های واسعی داشتیم، متذکر شدند که اگر استقلال با واسعی قرارداد ببندد باید ریسک محرومیتش را هم بپذیرد اما باید بگویم اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهیم به خاطر یک بازیکن با احساسات هوادار و نام استقلال بازی شود.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ مظلومی با تسلط زبان صفر درصد سرپرست آبی پوشان؛ جلسه پیشکسوتان با خلیل زاده

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار