صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این روزها مشکلات مالی بزرگترین عامل صدمه زدن به استقلال است و امیدوارم با حل آن ثبات به تیم بزرگ استقلال برگرد تا این تیم نتایج خوبی کسب کند.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت وگو با مهر در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم،و مشکلات اقتصادی استقلال.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* آرامش تا حدودی به تیم استقلال برگشته است

در مورد تیمی صحبت می‌کنیم که روزهای سختی را سپری کرده، مدیرعاملش مشخص نبود، پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته بود، برخی بازیکنان تمدید نکرده بودند و مشکلات زیادی گریبانگیر استقلال شده بود اما خوشبختانه در این چند روز تا حدودی آرامش به اردوی آبی پوشان بازگشته و اعتقاد دارم استقلال می‌تواند از این آرامش بهترین بهره را ببرد.

* روزهای خوب استقلال در پیش است

فکری کارنامه خوبی در لیگ یک داشت. او با چند تیم نتایج قابل قبولی گرفت. نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر رساند و در نساجی هم روزهای موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت و اگر ابزار لازم برای او در استقلال مهیا شود به طور حتم او به همراه دستیاران، بازیکنان و حمایت هواداران می‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد. به نظر می‌آید روزهای خوب استقلال در پیش است. کادر فنی آبی پوشان وزن بالایی دارد. پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، دین محمدی، برهانی و عمران زاده همگی از استقلالی‌های قدیمی هستند که تجربه بالایی دارند و نقش مظلومی به عنوان سرپرست بیشتر از دیگران خواهد بود.

* مظلومی از قدرت فنی بالایی برخوردار است

اگر چه من اعتقاد دارم مظلومی از قدرت فنی بالایی هم برخوردار است اما به طور حتم اگر همه شرح وظایف خودشان را در تیم استقلال انجام دهند این تیم موفق خواهد بود. مسئولیت فنی با فکری و دستیارانش است و پرویزخان هم نقشی حساس در استقلال دارد که می‌تواند با دریافت کامل آرامش را به اردوی آبی پوشان بیاورد.

* خوشبختانه قرعه تقریباً به سود استقلال است

خوشبختانه قرعه تقریباً به سود استقلال است. آبی پوشان می‌توانند از امتیازات بازی خانگی بهترین استفاده را ببرند. در مورد زمان بازی استقلال و پرسپولیس هم باید بگویم هفته هشتم ایده آل است. چون تقریباً تیم‌ها به درک کامل تاکتیکی و آمادگی جسمانی رسیده و می‌توانیم شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

* این روزها مشکلات مالی دردسر بزرگ استقلال است

اگر پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود مشکلات زیادی از این تیم حل خواهد شد. این روزها مشکلات مالی دردسر زیادی برای استقلال به وجود آورده و امیدوارم با حل این مشکلات یک استقلال پرقدرت را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فصل آینده شاهد باشیم.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: کادرفنی فعلی استقلال با خرد جمعی موفق می‌شود؛ مجلس قول برخورد با دلالیسم را داد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار