مهدی عبدیان

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که مامور تمدید و عقد قرارداد با بازیکنان بود به دلیل دخالت های احمد مددی از این مسئولیت انصراف داد.

   

به گزارش استقلال نیوز، بعد از جلسه هفته گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) و تقسیم وظایف بین اعضا، به مهدی عبدیان ماموریت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و عقد قرارداد با بازیکنان جدید داده شد.

اما به یکباره امروز عصر مهدی عبدیان در استوری اینستاگرام خود از زیر بار این مسئولیت شانه خالی و دلیل آن را عدم همکاری و ایجاد مشکلات توسط احمد مددی سرپرست موقت باشگاه استقلال که یکی از افراد گماشته شده توسط وزیر ورزش است، اعلام کرد.

استوری اینستاگرام عبدیان

به گزارش استقلال نیوز، متاسفانه وزیر ورزش لحظه ای بیکار نمی نشیند و معلوم نیست در آخرین ماه های وزارت ننگین خود چه خواب های شوم دیگری برای استقلال(تاج) دیده است.

خلیل زاده بیش از یک هفته است که در ترکیه به سر می برد تا پول شفر را پرداخت کند اما دریغ از واریز حتی یک دلار به حساب مربی آلمانی!

آیا این اتفاقات برای شما تکراری نیست؟ آیا همین شخص یک هفته در دوحه مذاکرات خیالی با استراماچونی برگزار نکرده بود؟ آیا باور کنیم واریزی ها به حساب شفر حقیقت دارد و دروغی کثیف نیست؟

چطور 1/2میلیون یورو به حساب برانگو در عرض چند روز واریز شد اما برای شفر..؟؟

شاید نقشه شوم وزیر بسته ماندن پنجره استقلال است. هوادار استقلال به هوش باش که ترسوها و بزدلان به جای نبرد رو در رو به دنبال خنجر زدن از پشت و خیانتی جدید هستند!

 

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

احمد مددی: شیخ منتظر مجوز خروج از فرانسه ست؛ مطالبات پاختاکور و جبارف را هم آماده کرده‌ایم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار