اسماعیل خلیل زاده

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در پستی اینستاگرامی نسبت به مسائل روز این باشگاه واکنش نشان داد.

   

به گزارش استقلال نیوز، این روزها مشکل اصلی باشگاه استقلال(تاج) پرداخت مطالبات شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است. اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) که هفته گذشته به بهانه واریز پول به حساب وینفرید شفر به ترکیه سفر کرده بود، در حالی به ایران بازگشت که هیچ خبری مبنی بر پرداخت مطالبات شفر نیست و باز شدن پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این وجود خلیل زاده عصر امروز در پستی اینستاگرامی در خصوص جذب محمد نادری، اختلاف پیش آمده ما بین مددی و عبدیان توضیحاتی داد و وعده داد با واریز پول به حساب میلیچ و دیاباته این دو بازیکن ارزشمند به تمرینات اضافه خواهند شد.

خلیل‌زاده همچنین به استوری‌های اینستاگرام بامداد گذشته سعادتمند مدیرعامل عزل شده باشگاه استقلال(تاج) که اتهاماتی را به او وارد کرده بود واکنش نشان داد و گفت از اول هم مخالف حضور این مدیرعاملِ پرسپولیسی در باشگاه استقلال(تاج) بود!

پست اینستاگرام خلیل‌زاده

 

احمد سعادتمند بامداد امروز در پستی اینستاگرامی اتهاماتی به خلیل‌زاده وارد کرده بود که در ادامه مشاهده می‌کنید:

استوری‌ سعادتمند

به گزارش استقلال نیوز، برای هوادار استقلال(تاج) نه تنها دعوا و تسویه حساب شخصی مدیرعامل سابق و رئیس هیات مدیره فعلی این باشگاه مهم نیست بلکه هیچ ارزشی هم ندارد. 

استقلال نیوز این خبر را تنها برای ثبت در حافظه تاریخی هواداران و مستند کردن ادعاها و اتهامات آقایان علیه یکدیگر که احتمالا به زودی با افشاگری‌های دیگر که قطعا به منظور سهم‌خواهی بیشتر آنها در باشگاه است، منتشر می‌کند چون بزودی ابعاد جدیدی از خیانت به استقلال(تاج) بزرگ و هواداران تاج توسط این دعواهای داخلی آشکار خواهد شد.

برای هواداران استقلال(تاج) مهم‌ترین مساله در حال حاضر باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالاتی باشگاه، بازگشت شیخ دیاباته و هروویه میلیچ و همچنین تمدید قرارداد با علی کریمی است.

امیدواریم هیات مدیره استقلال(تاج) در روزهایی که ابعاد مختلفی از فساد، رشوه و رانت و.. در باشگاه حکومتی پیروزی تهران برملا شده است، تحت تاثیر فشارهای وارده از سوی وزارت ورزش برای حاشیه‌سازی موازی در این باشگاه استقلال(تاج) قرار نگیرد و خواسته هواداران را به طور کامل اجابت کند.

 اخبار باشگاه استقلال

         


 مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال بعد از درگیری مجازی مسئولان آبی/ تنها دل‌مشغولی‌ مسئولان استقلال شاد شدن دل هواداران است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار