متین کریم زاده

دفاع چپ و وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: در استقلال همیشه بازیکنان باکیفیتی هستند و رقابت هم فشرده است اما من از رقابت کردن نمی‌ترسم، چون دنبال پیشرفت هستم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، متین کریم‌زاده بازیکن جدید استقلال، در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت استقلال در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

      

* آخرین وضعیت استقلال در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر؟

خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و در این مدت تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم. انجام چند بازی دوستانه هم به هماهنگی تیم کمک کرده و تمام تلاش ما این است که تا شروع لیگ برتر به یک شرایط ایده‌آل برسیم و لیگ را با کسب نتایجی خوب شروع کنیم.

* آیا استقلال می‌تواند بعد از چند سال ناکامی در فصل آینده قهرمان شود؟

ما تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی هم در استقلال حضور دارند. تلاش کادر فنی هم این است که تیم خوبی را برای فصل جدید آماده کند. شک نکنید که استقلال یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است. ما تیم یکدستی داریم و تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که با قهرمانی در لیگ برتر هواداران را خوشحال کنیم.

* پیوستن به استقلال تهران؟

خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد. من و پدرم استقلالی متعصب هستیم. پدرم خیلی دوست داشت که پیراهن استقلال را بر تن کنم. خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و حالا باید بیشتر تلاش کنم تا به هدف‌های بزرگ‌تری که در فوتبال دارم، دست پیدا کنم.

* آیا با وجود بازیکنانی مثل هروویه میلیچ، محمد نادری و میلاد زکی‌پور نگران نیمکت‌نشینی احتمالی در استقلال نیستی؟

در پرسپولیس و استقلال همیشه بازیکنان باکیفیتی هستند و رقابت هم فشرده است. من از رقابت کردن نمی‌ترسم، چون دنبال پیشرفت هستم. من در شاهین بوشهر شاگرد محمود فکری بودم و از این مربی شناخت دارم. من به خوبی می‌دانم که اگر در تمرینات خوب باشم آقای فکری حقم را می‌دهد.

* قرار است در پ‍ُست دفاع چپ بازی کنید یا وینگر؟

پارسال در پارس جنوبی هم در دفاع چپ بازی کردم و هم وینگر. در تیم المپیک هم دفاع چب بودم، ولی هر جا که سرمربی تیم صلاح بداند بازی خواهم کرد.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

از دومین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ جمع بوشهری ها جمع شد؛ متین کریم‌زاده به استقلال پیوست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار