حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اطمینان دادند بدهی های باشگاه پرداخت شده است.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) که به تازگی به عنوان سخنگوی هیات مدیره انتخاب شده است در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه خبر در مورد آخرین شرایط این باشگاه و وضعیت پرداختی بدهی ها به شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور و زمان باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالاتی آبی پوشان  توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بدهی به جپاروف و باشگاه پاختاکور به طور کامل پرداخت شد

طبق گزارش احمد مددی، سرپرست و اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه، بدهی‌ به سرور جپاروف کامل پرداخت شد و تأیید این پرداخت را داریم. بدهی‌ به پاختاکور ازبکستان نیز کامل پرداخت شده است و منتظر تأیید آنها هستیم.

* ظرف دو سه روز آینده پنجره نقل‌وانتقالات باز می شود

ضمن تشکر از اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان رئیس هیات مدیره که کار را دنبال کرد و همچنین مددی که بخش دوم پرداخت پول شفر را پیگیری کرد، امروز از طریق این دو عزیز متوجه شدم که کل مبلغ بدهی شفر پرداخت شده است و منتظر تأیید پرداختی‌ها هستیم تا در نهایت با تسویه کامل بدهی‌ها ظرف دو سه روز آینده پنجره نقل‌وانتقالات باز شود.

* مددی و خلیل زاده اطمینان دادند بدهی ها پرداخت شد

پرداخت‌ها در طول زمان بوده و یک زمان نبوده است. متأسفانه به دلیل شرایط تحریم از راه‌های مختلف برای پرداخت‌ها اقدام کردیم. مجموع طلب جپاروف، 93500 دلار، باشگاه پاختاکور 100 هزار خورده‌ای و طلب شفر 600 هزار دلاری و خورده‌ای بود.

با توجه به راه‌های مختلف برای پرداخت پول طبیعی است که زمان ببرد که پول به حساب آنها بنشیند. هم سرپرست و هم رئیس هیات مدیره اطمینان دادند که کل بدهی‌ها پرداخت شده است. روز گذشته تأییدیه پرداخت جپاروف رسید و منتظر تأیید دیگر پرداختی‌ها هستیم.

* هنوز خبری از استراماچونی نیست

خدا را شکر هنوز از استراماچونی خبری نیست. ما موضوع را طریق معاون بین‌الملل و وکیل باشگاه در فیفا دنبال خواهیم کرد. هنوز رأی صادر نشده است. در رابطه با پرونده استراماچونی و بودروف رأی صادر نشده است اما مشکلی برای پنجره نقل‌وانتقالات ایجاد نخواهد کرد و اگر پرونده باز شود، تا نیم فصل فرصت خواهیم داشت بقیه بدهی‌ها را تسویه کنیم.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

حجت نظری: وعده های درآمدزایی سعادتمند فقط قرض بود؛ درخشش استقلال در آسیا را هیچ تیم ایرانی نداشته است

حجت نظری: سعادتمند خواهان فسخ قرارداد کارگزار باشگاه است؛ از وضعیت بازگشت استراماچونی خبر ندارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار