مهدی عبدیان

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعات پیرامون دفاع چپ یاغی و هافبک جدید این تیم توضیحات جالبی ارائه کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه و همچنین در  صفحه شخصی اینستاگرام خود در خصوص محمد نادری و نحوه انتقال او به استقلال و همچنین شایعات پیرامون جدایی مهدی مهدی پور صحبت های جالبی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مهدی مهدی پور جایی نمی رود

جدایی مهدی پور را قویا تکذیب می‌کنم. باشگاه استقلال با نظر محمود فکری، مهدی پور را جذب کرده و تمام بازیکنان با نظر کادرفنی جذب یا تمدید می‌شوند و طبق آخرین صحبتی که من با آقای فکری داشتم، تمایل به حفظ مهدی‌پور داشتند.

انتشار چنین اخباری تنها به برهم خوردن تمرکز بازیکنان منجر می‌شود. قرارداد مهدی پور با استقلال سه ساله است. ما به او نیاز داریم و به هیچ وجه خبر منتشر شده صحت ندارد.

* نادری مبلغ رضایتنامه اش را خودش می دهد!

باشگاه کورتریک امروز رضایت نامه نادری را صادر کرد. در توافقی که با باشگاه کورتریک داشتیم، مقرر شد محمد نادری بازیکن با ارزش تیم فوتبال استقلال خودش مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را در ۴ قسط به این باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

ضمن تشکر از نادری بابت همدلی و البته گذشت فراوانش، متاسفانه باید بگویم که عده‌ای با نیت ضربه زدن به استقلال رقم‌های غیرواقعی منتشر کردند و سعی کردند با شیطنت در این مورد، به خیال خودشان برای ما مشکل تراشی کنند ولی الحمدالله این اتفاقات نتوانست خللی بر همکاری باشگاه استقلال و نادری وارد کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، همچنین مهدی عبدیان در صفحه شخصی اینستاگرام خود توضیحات کامل تری در خصوص دریافت رضایت نامه محمد نادری از باشگاه کورتریک بلژیک ارائه کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

مهدی عبدیان و محمد نادری

سلام خدمت همه هواداران عزیز استقلال

با توجه به صحبت ها و شایعات در خصوص محمد نادری لازم دانستم توضیحاتی را در خصوص انتقال این بازیکن به استقلال خدمت شما عرض کنم.

زمانی که ما با محمد نادری وارد مذاکره شدیم، خوشبختانه توانستیم با رقم قرارداد مناسب این بازیکن را به عضویت استقلال در بیاوریم. در ادامه توافقات قرار بر این شد که اخذ رضایت نامه این بازیکن نیز بر عهده خودش باشد که نادری هم گفت خودم این رضایت نامه را می گیرم و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

اما متاسفانه شیطنت هایی در این خصوص صورت گرفت که نمی دانم از طرف چه کسانی بود اما به هر حال این شیطنت ها باعث شد تا باشگاه او اعلام کند که فقط با پرداخت ۲۰۰ هزار یورو حاضر به صدور رضایت نامه او است که در نهایت طی توافقات انجام شده قرار بر این شد که نادری شخصا مبلغ رضایت نامه اش را به صورت قسطی پرداخت کند.

با این شرایط نادری بابت یک سال حضور در استقلال نه تنها پولی دریافت نمی کند و بلکه مبلغ قابل توجهی از جیب خودش برای رضایت نامه پرداخت کند. اما چون با ما حرف زده بود، سر حرفش ایستاد و مردانگی کرد و گفت:

چون من قول دادم آمدم و شما هم پیگیر کار من بودید، با توجه به قول و قرار قبلی خودم پول رضایت نامه ام را می دهم.

این توضیحات را دادم تا هم از مرام و معرفت این بازیکن بگویم و هم هواداران ما هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند.

امیدوارم همه با اتحاد و یکدلی فصل خوبی را تجربه کنیم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

از هفتمین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ پرواز از بلژیک به اردوگاه آبی؛ نادری یاغی جدید سرخابی!

از ششمین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ یک اصفهانی دیگر در تور آبی ها؛ مهدی مهدی پور استقلالی شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار