دکتر کاوه ستوده و دکتر امین نوروزی

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای از قطع همکاری با دکتر امین نوروزی، دکتر کاوه ستوده و کادر پزشکی این باشگاه خبر داد.

                               

 به گزارش استقلال نیوز، پس از حواشی اتفاق افتاده در قطر و بی احترامی سه بازیکن(سید حسین حسینی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی) به کادر پزشکیباشگاه استقلال با وجود عذرخواهی این بازیکنان و تنبیهی که باشگاه برای آنها در نظر گرفت اما رسانه ای نکرد، دکتر امین نوروزی و کاوه ستوده از ادامه همکاری با باشگاه استقلال انصراف دادند.

با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی مدیران باشگاه برای برطرف کردن دلخوری کادر پزشکی گویا شرایط برای ادامه همکاری مهیا نبود و باشگاه استقلال ترجیح داد از کادر پزشکی جدید برای فصل پیش رو استفاده کند.

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای در این خصوص اعلام کرد:

بعد از اتفاقات رخ داده و دلخوری کادر پزشکی پیشین باشگاه استقلال، مسئولان استقلال ضمن تعیین محرومیت‌های انضباطی برای متخلفان، در پی تلاش براي بازگشت کادرپزشکی به تیم بودند که به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و پزشک تیم استقلال هیچگاه در فصل جدید در تمرینات شرکت نکرد.

به همین دلیل باشگاه استقلال به اطلاع هواداران و علاقمندان خونگرم آبی دل می رساند که با نزدیک شدن به فصل جدید مسابقات ليگ برتر فوتبال و با توجه به شرایط کووید ١٩ بیش از این فعالیت تیم استقلال بدون نظارت جامع کادر پزشکی جایز نیست. لذا پس از بررسی‌های فراوان، ضمن تقدير و تشکر از کادر پزشکی قبلي تیم، تیم استقلال برای اولین بار با پزشکی حاذق و جوان فصل جديد را آغاز خواهد كرد.

طبق برنامه های اعلامی دکتر مهدی سیاهپوش، متخصص ارتوپدی و دارای بورد تخصصي، یک گروه فوق تخصصی دانشگاهی(فوق شانه، فوق دست، فوق پا و فوق زانو)، یک مرکز تخصصی ارتوپدی دولتی و سه مرکز فوق تخصصی پزشکی ورزشی (دارای خدمات فیزیوتراپی تخصصی ورزشی، آب درمانی، تغذیه، روان شناسی ورزشی) آماده ارائه  خدمات به تیم استقلال بزرگ و همینطور هواداران آن‌ها خواهند بود.

از این پس برنامه‌های آموزش پزشکی و نحوه ارائه خدمات به هواداران از طریق منابع رسمی و کانال باشگاه اعلام خواهد شد.

 به گزارش استقلال نیوز، دکتر امین ستوده پس از قطع همکاری با باشگاه استقلال در پستی اینستاگرامی با هواداران استقلال خداحافظی کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

پست اینستاگرام دکتر نوروزی

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

  


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ مظلومی با تسلط زبان صفر درصد سرپرست آبی پوشان؛ هتاکان به کادر پزشکی در کمیته انضباطی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار