مهدی امیر آبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال باید صبر داشته باشد و اگر تیم در هفته‌های اول نتیجه مناسب نگرفت، ناراحت نشوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی بسته، جدایی علی کریمی، نداشتن مدیرعامل و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* هواداران هفته های ابتدایی لیگ صبر داشته باشند

فکر می‌کنم استقلال وضعیت خوبی پیدا کرده است، البته هنوز پنجره نقل‌و‌انتقالات باشگاه باز نشده است و شاید با عدم استفاده از بازیکنان جدید از این بابت مشکی برای استقلال به وجود بیاید. علاوه بر این استقلال تمریناتش را دیر شروع کرد و فرصت بدنسازی نداشت. من فکر می‌کنم با این وضعیت هوادار باید صبر داشته باشد و اگر تیم در هفته‌های اول نتیجه مناسب نگرفت، ناراحت نشوند.

* به مشکل بدنسازی وضعیت کلی استقلال خوب است

استقلال تا آنجایی که احتیاج داشته، چند بازیکن جذب کرده است و فکر می‌کنم الان وضعیت نسبتاً خوبی پیدا کرده است. اسکلت اصلی تیم حفظ شده، ولی فقط مشکل بدنسازی و کارهای تدارکاتی است که بیشتر تیم‌ها به خوبی انجام داده‌اند، ولی استقلال فرصتی برای این کار‌ها نداشته است. امیدوارم به هر ترتیب استقلال با آغاز لیگ روند خوبی را پشت سر بگذارد و باعث شود تا بعد از سال‌ها هواداران روز‌های بهتری را تجربه کنند.

* با جدایی کریمی بازیسازی ضعف اصلی استقلال خواهد بود

استقلال امسال تیم خیلی خوبی است، ولی من فکر می‌کنم بعد از جدایی علی کریمی، این تیم بازیساز مطمئن ندارد. کریمی اگر می‌ماند وضعیت استقلال خیلی بهتر از اینها بود. ضعف اصلی‌ استقلال به نظرم همین موضوع عدم حضور یک بازیساز قدرتمند است.

* امیدوارم مدیرعامل جدید استقلال فردی ورزشی باشد

متأسفانه مدیرعامل‌ها در این سال‌ها ضربه‌های زیادی به استقلال زده‌اند. الان هم که تیم با سرپرست اداره می‌شود، برای انتخاب مدیرعامل هر روز امروز و فردا می‌کنند. امیدوارم این بار مدیرعامل استقلال یک فرد ورزشی باشد تا شرایط را درک کند، چون در این سال‌ها استقلال مدام از مدیرانش ضربه خورده است.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد/ سقوط آزاد از کی روش بزرگ به ویچ!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار